Brrr

Så kallt och kyligt det har blivit från en dag till en annan. Idag skall jag och William på riktig mammträff hos Hanna Jakobsson. Det känns som en evighet sen vi var med. Skall bli riktigt skoj att se hur alla vuxit.
Igår var vi ute på bhk. Det var fruktansvärt mycket knott och mygg så det var lite svårt att hålla vagnen myggfri. Riktigt kul var det att få se Shivas bror Scott. Våran träning blev väldigt sporadisk, lilleman tyckte inte om när jag var för långt bort för att inte tala om utom synhåll. Två meter från vagnen är väl lagom?
Lite svårt att träna då. Trots att hon var okoncentrerad tyckte jag att hon skötte sig relativt bra. Att hon skulle vara okoncentrerad hade jag räknat med.
Tog några bilder nu på morgonen, så ser vår morgonritual ut varje morgon. Jag har två väldigt förväntasfulla barn när jag spolar upp badvattnet, de är så söta.
257322-129
Vatten och bubblor, det är livet..
257322-130
Är du klar snart eller....!!? Vi vill bada nu!
Idag lyckades lilleman även med en redig kallsup. Han slirade ur mina händer när han attakerade en plastval..
Jag lyfte upp honom så att han skulle få ut allt vatten, då är hela pojken täckt i skum, hela ansiktet. Jag kraxade lite så att han skulle härma mig och hosta, vilket han gjorde. Tittar på honom orolig i blicken, han tittar upp och flinar sedan tittar han ner i baljan, vi fortsätter då bada. Jag är tuffare än somliga tror.. i allafall vad min mamma tror..
Vilken hönsmamma sen..
Nu skall jag gå och göra mig i ordning vi får se om det blir något mer här idag..

257322-131Visst är hon vacker.
Ni vet väl vad det är för dag idag!
TORSDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0