En ny dag gryr!

Trodde jag skulle må bättre men icke.
Idag har vi varit och hälsat på morfar, hade tagit jättefina bilder och filmat som jag givetvis lyckades sjabbla bort från kameran. Jag är ett geni för att lyckas med det visst?
Morfar hade en ganska bra dag idag när vi hälsade på. Mamma frågade honom om de skulle ge William en slant nu när han fyller 9 månader, pappa funderar länge och sedan säger han..
Nej han får inte snatta, slant, snatta var visst lika.
Lite kul. Även Shiva följde med idag till borgargården, hon är nu godkänd både av gamlingarna och personalen. Åhh vilken vacker schäfer och så snäll och lugn hon är för att vara så ung. Hi hi men hon är bara min och du får henne inte!!

Innan vi åkte hem gjorde vi en panik rastning av de fyrbenta, fårrden fick assistera, vi körde efter k4s otrafikerade vägar och givetvis han den yngre bada. Tyvärr innebar detta att hon fick sitta ute och torka lite, skulle inte våga säga till Ken att jag släppt in en genomblöt Shiva på hans nylagda klickgolv..

När vi kom hem hände en liten olycka. William låg i sin säng och plötsligt blev det ett illvrål. När jag kom in var det blod över hela tröjan, i sängen, på William och på nallen. Hittade inget men antar att han bitit sig själv i munnen. Skall jag tillägga att tröjan var vit, gissa hur rädd jag hann bli?

Som tröst gick vi en promenad i den fina bärmesen som vi fick av Mia. Det tyckte Wille var skoj, granar och tallar skulle han gärna dra i för att inte tala om mammas hår. Han förgyllde hela promenaden med sitt glada jollrande och baba ande och brr brr ande. Halvägs runt fick jag hicka, lilleman skrattade så gott varje gång jag hickade för då hoppade ju hela pojken. Det var kul!

Nu skall jag äntligen dricka kaffe har längtat hela dagen. Eller jag prövade tidigare men då stjälpte jag ut hela koppen, lilleman drog  ner en högtalare och jag glömde att jag hade en kaffekopp i handen när jag ställde mig upp, högtalaren höll älskling jag lovar.
 Gamla bilder får ni hålla till godo med för Anna är en klant!
257322-124
Åhh vad vi saknar er! Hoppas att Detlef får jobb så att ni kommer lite närmare!

257322-56Stor prinsen och lill prinzen.
Var försiktig på vägen, vi älskar dig!


Kom på en kul sak som mormor sa härom dagen.
Mamma- Det ringde en telefonförsäljare härom dagen.
Anna- Jaha, vad ville han då?
Mamma- Han hade ett erbjudande att ringa dyrare än jag gör.
Anna- Vad sa du då?
Mamma- Ja sa att jag ringer så lite och det jag ringer är bara 071 nummer så jag behöver inte ditt abonnemang!
Anna- Gör sitt bästa för att hålla sig för skratt.

Bless her! Hon förstod inte ens vad hon hade sagt som var så kul så jag hade inte hjärta att berätta det heller.

God afton!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill träffa er snart!

2007-08-21 @ 21:30:12
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0