En rättelse

Grattis till Angelica till första priset och uppflyttningen till lägre spår. Inte illa det på en helg!!

Idag kommer Petra och mormor på besök. Lägger in bilder sedan efter dagen.
Ska försöka rycka upp mig lite. Är så besviken att jag mår illa. Är arg så att jag vill kräkas, är så ledsen att jag har svårt att fokusera. Känner mig så överkörd och kränkt men kan inte göra ett skvatt åt det.
Det är bara att vänta och se hur det hela avlöper. Förmodligen så händer inte ett skvatt.  Hur man har samvete till det det vet jag icke.
Nåja det finns annat här i livet som är mer värdefullt som tur är, man får lägga tröst i att jag har världens bästa familj och vänner i stället.
Vad skulle jag göra utan er!? Hoppas att jag aldrig behöver få veta det.
257322-134
257322-138
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni vet att om ni behöver mig så är det bara att slå en pling..

2007-08-20 @ 16:39:21
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Tusen tack Jessica! Du är en liten pärla!
Vi gillar dig vet du!
Massor med kramar/ Anna och vilda Wille

2007-08-20 @ 20:39:53
Postat av: Angelica

Tackar gumman! Du e så gó!! Snart får vi ju göra sällskap på planen =)
Kramen från oss

2007-08-20 @ 21:50:24
Postat av: Anna och lillsyrran

Youre ever so welcome!
Förhoppningsvis kan vi som Åsa sa starta ett dianastigslag nästa år på inlandsylet..
Vi tränar och tränar på gräsmattan.

2007-08-20 @ 21:57:51
Postat av: Jeanette

Hej på er! Ja, nu är vi tillbaka i Tyskland och det känns inte ett dugg bra. Jag längtar tillbaka till er så det gör ont. Hoppas att Detlef får jobbet.
Min rygg är bättre nu och imorgon börjar jag jobba igen.Här är det kallt och grått. Mina blommor på ballkongen ser eländiga ut efter denna sommar. Tur att det fanns en storlek större på Willes mössa. Han är så himla go, längtar sååå att hålla honom i mina armar och att leka kurregömma med honom. Så fint ni gör det i huset, ni är allt bra duktiga. Hoppas att allt är bra med er och hundarna.
Miljoner kramar fr. Jeanette. Älskar er!

2007-08-21 @ 09:03:27
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0