Här kommer den Mayny!

Jo jag arbetar med min fotoskräck! Här kommer en bild på mig och hjärtat.

257322-133

Med det ur världen kan jag berätta att Ken nu kämpar med att lägga golv medans jag och den vilde försöker hålla oss ur vägen.
Imorgon skall vi nog bege oss till Malå och kika när tjejerna tävlar. Vi kan ändå inte hjälpa till och jag tror att Ken uppskattar att få vara själv och slippa två byrackor, en galen kärring och en galen gåstolist.
Titta vad jag fick av pappa..
257322-132
Ni får inte kommentera Kens fina ben då slår han ihjäl mig.. hi hi
Med denna kan jag nog mer bulor skaffa!
Jo förresten. Jag, Wille, Shiva och Cleo var ute på samhället och promenerade. Trodde att det skulle bli kaos men vovvarna gick som de inte gjort annat.
Nu skall jag gå och vara trevlig med min hårt arbetande sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0