Skämmes tamme .....

Jo det är just vad vi borde göra. Till mitt stackars försvar får jag lov och säga att jag hinner inte. VI har haft främmande i flera veckor nu, de bara byter av varandra. Just nu är Jeanette och Detlef här. Tidigare i veckan var Rickard och Carro och Robin och Marlene här. Det är Kens bror med tjej och Robert ( Kens storebrors) barn.
Missförstå mig rätt, jag älskar att ha huset fullt med folk men det innebär att jag inte hinner skriva.
Jo om det där bröllopet, där vill jag inte yttra mig överhuvudtaget men kul hade jag!!
Hoppas videofotografen missade allt!
Min kära son växer och frodas, lär sig nya ord eller ljud var dag, det flesta låter brrruu och några bii  och några bäää.
Den lilla fyrbenta lär sig nyheter hon också. VI tränar flitigt på gräsmattan på kvällen och promenerar och badar på dagen. Hon har hunnit med att bada på Camp Gielas och hoppat från bryggan, simmat med Detlef och försökt få busa med små barn som leker med luftmadrasser, vad det är härligt med sommar.
Bilder finns på den andra bloggen, det gick alldeles för sakta här..
www.williamlundqvist.spaces.live.com
En uppdatering kanske kommer på måndag. Njuter av mitt besök så jag har inte tid att skriva.
Jo förresten har jag hört ryktesvägen av Emelie att Petra som har köpt Bonbon har fått mitt jobb tills jag kommer tillbaka.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Wille jag tycker ju om att vara barnvakt och speciellt om barnen är lika snälla som du =) Puss på dig killen..

2007-08-11 @ 23:36:52
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0