Torsdag, torsdag och va det är härligt med torsdag!

Idag har lilla familjen haft fullt upp. Vi har haft mammaträff hemma hos oss idag. Vi bjöd på kycklingsallad och mjuk pepparkaka och kakor och så kaffe förstås.
Igår var vi och tränade på bhk, eller tränade jag vet inte. Det var väldigt mycket folk ute på klubben igår och två kullsyskon Rivar och Scott. Lilla plingeling själva var just det helt uppe i det blå. På slutet innan vi skulle fara hem började det släppa och hon kunde koncentrera sig igen. då var lilleman dock less. Lite svårt på onsdagar men det gör ingenting vi har det så bra ändå. Det blir dock skarpa  kontraster när man är van att träna hemma på gräsmattan och man får 100% uppmärksamhet från henne och hon är kanonkul att jobba med och sedan kommer man på bhk och så blir det bara plingeling. Men man  får se det från den ljusa sidan, när hon väl kan koncentrera sig på bhk kan hon göra det var som helst. Sedan är jag fullt medveten om att det får vara så nu till en början det är ju bara att träna, träna och träna mera. Var ute på mamma Åsas hemsida och såg en så fin bild på Angelica, ingen tvekan om hur glad hon blir, jag blir ju alldeles rörd. Så himla kul att det gick så bra!
Just nu har jag lite tid över för jag har ingen son. Han är ute och promenerar med världens bästa Jessica. Hon är ju så go. Erbjöd sig att gå en prommis med vännen. Vilken tur han har som fick komma ut en sväng det behövde han nog efter mammaträffen. Det såg ut som hans ögon skulle snurra runt i huvudet, så mycket folk.
Ni vet ju vad det är för dag och om en liten stund är mitt singelliv över, närmare bestämt på en halvtimme. Jippie!
Fortfarande har jag ingen kamera så det blir en till nostalgitripp al´a Anna...
257322-145Vilken hårding!
257322-146
Våren 05. Marlene, Me, Ken, Robin och Dino.
Dino finns inte mer, han var en så fin hund. Ägdes av Kens mormor och morfar i Ballastviken.
257322-147
Älskade, älskade son, vad skulle jag göra utan dig?
Tänker jag aldrig få veta heller!

Good night you princes of wales and kings of new England

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker om dig och din bebis!

2007-08-23 @ 18:07:52
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna och Wille och Ken förstås

Vi gillar dig helskarpt. Tusen tack för de fina kläderna. William tycker att de var jättegoda! Du är världens bästa Jessica visst vet du det!!?

2007-08-23 @ 21:09:20
Postat av: Jessica

Tack för lånet av
Wille. Jag skryter lite över att jag får låna han =) haha. Ni är bäst!

2007-08-23 @ 21:57:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Ohh no! Det är du som är bäst gumman tveklöst!

2007-08-23 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0