Yttrandefrihet!

Satt just och funderade över detta. Gäller det i hela landet eller bara i delar. Vad tycker du?
Idag har jag och lilleman varit förbi på stallet, jo du hörde rätt. Vi hämtade tidrapporter och pratade med Ingrid. Erika var inte där det var lite synd. Ingrid briefade mig om läget och sa att hon och Erika skulle komma och hälsa på. Vilken tur att jag har så bra arbetskamrater som jag har bättre kunde jag aldrig få. Jag älskar mitt jobb när jag får utöva det.
Mycket gnäll har det varit på sistone. Nu är det slut med det. Från och med nu vänder jag blad och startar ett nytt kapitel. Det som är gjort är gjort och går inte att  göra om, detta betyder inte att jag förlåter utan att jag lägger det åt sidan ett tag. Jag mår för dåligt av detta så jag har ingått en pakt med me myself än I och den lyder..

Jag skall inte bry mig om saker jag ej kan påverka, utan bry mig om de som påverkar mig.

Ikväll ska lilla familjen till Bhk och träna, eller försöka i allafall vi får väl se vad William tycker om det. Funderar om jag skall ta bärmesen eller barnvagnen, vad är lättare?
Sedan ikväll skall vi baka lite inför mammaträffen imorgon.
Har fortfarande inte fått ordning  på kameran ännu. Detta innebär att ni får hålla tillgodo med gamla bilder. Eller de kanske är nya för er..
257322-144Big mama!!
257322-143Min lille plutt!257322-142Gott nytt år!257322-141God Jul!
En nostalgitripp från mig! Var tog tiden vägen. Ibland vill jag stanna klockan jag tycker det går alldeles för snabbt.
257322-122257322-121
Vi saknar er med så det värker!

God middag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken tid ska ni träna?

2007-08-22 @ 16:34:10
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Vi tränade klockan 19:00. Det gick hyfsat men lilleman var lite gnällig mot slutet. Han är så duktig ändå min lillprins.

2007-08-22 @ 22:57:36
Postat av: Jessica

Jo, han är ju så himla snäll =)

2007-08-23 @ 12:49:56
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0