Ännu ett år äldre då!

Nu är jag äldre än igår och äldre än jag vill vara men lyckligare än jag var igår och lyckligare än vad jag trodde att man kunde vara!
Kort sagt en underbar dag med god mat, gott fika och mycket kaffe. En shoppingtur med världens bästa lilleman är inte heller fel.
Jag har fått så fina presenter jag är en riktig bortskämding om det nu är ett ord om inte har jag tillverkat det.
Idag har William haft lilla julafton på dagis och gissa vad, han är inte rädd för tomten!!
Han har ätit prinskorv och köttbullar, fått paket och dansat runt granen.
Fröknarna har döpt om William till lilleman och de har de andra barnen med. Idag när hans fröken sa att hon skulle gå och se var lilleman tagit vägen följde de andra barnen efter och ropade ivrigt;
Lilleman! Lilleman var är du? Hur gulligt är det..
Min stackars lilla hund känner sig nog lite åsidosatt förutom de dagliga sparkturerna så händer inte så mycket här i julstöket men snart är julen över då börjar jag jobba igen då får hon också jobba...
Nu skall jag gå och klippa min lilla raggsocka och se om jag hittar någon tjej där under.
Tusen tack för alla paket, hälsningar och kramar.


image224




Kram kram/ Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hade ju tänkt komma förbi ikväll men efter jag hade varit och titta när Hampus spelade var jag tvungen att fara och hämta syster på flyget.. Det är bra att vara lycklig, det är jag också =) Kramiz

2007-12-18 @ 21:49:55
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Vi gillar dig ändå och tårta finns det gott om om du blir sugen. Det kan hända att ett kakmonster äter upp den i natt för den var så smarrig!
Vad bra att du också är lycklig, snart är det jul.
kram kram

2007-12-19 @ 00:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0