God Jul!

God Jul

Och

Gott Nytt År

Önskar


image226

Anna, Ken och William

Snart åker vi...
Nja inte riktigt ännu men vi passar på att göra våra julhälsningar nu så vi inte glömmer bort det i hetsen!
Idag har jag och Shiva sparkat till stallet och surrat  med Erika, vi har försökt planera inför lektionsstarten.
Efter det sparkade vi tillbaka och hämtade Wille från dagis. Sedan har vi varit med mormor på dollarstore. Det tar lite tid när hon följer med. William gnäller i vagnen och börjar bli less när vi stått stilla en bra stund men mormor märker inget utan fortsätter att vela om vilket strumppar hon skall köpa, hallå! De kostar 10 kr.. köp båda så vi får gå någon gång. Jo tanken slog mig faktiskt. Jag gillar min mamma hon är jättesnäll men omständig...
Efter handlingen åkte vi hem lagade middag och efter det har jag bakat chokladfudge och kokat kola, mums, men man får inte smaka, det är julgodis!
Ikväll är Ken borta, han är på julfest på ankan. Jag fick faktiskt följa men jag har varken tid, ork eller lust. Har så mycket att påta med inför jul och jag älskar ju det. Det här är bästa tiden på året. Pyssel och bak för hela slanten. Nu skall jag gå och slå in mina julklappar.
Kolla in visst har jag snygga pepparkakor!!
image227

image228
Egenhändigt bakade och dekorerade. Syns väl inte alls att jag inte är så haj med spritsen...
Men roligt hade jag!
Nej nu till julklapparna!

Bjällerklang, bjällerklang


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättefint är det med pepparkaorna och tomtarna. Du är riktigt pysslig. Jag ska också försöka ta fram alla tomtar. Men det bjuder emot när här ingen snö är. Det är faktiskt nästan fyra grader kallt just nu och jätte tät dimma.
Jag önskar er en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
Älskar er!

2007-12-20 @ 08:00:32
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

När passar de att jag kommer förbi med Willes julklapp?? Kram

2007-12-21 @ 12:07:40
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Åsa

Grattis i efterskott gumman! Och ha nu en riktigt god jul o gott nytt år! Kramar från schäferligan m matte i Björkland ;)

2007-12-21 @ 14:11:56
URL: http://www.dianastigens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0