Nu är det äntligen över!

Buuuhuu! Jag älskar ju julen och hatar Sibas reklam. Vadå äntligen, finns väl inget bra med att julen är slut!
Jag vägrar,  tänker njuta några dagar till fastän vi är hemma. Hade ingen som helst lust att åka hem.
Nåja, får väl göra det bästa av situationen och sparka.

image229
Kom hem så sent ikväll att vi inte hunnit göra så mycket ännu.
Vi har bara hunnit packa upp och natta lillplutten.
Han har varit så duktig denna julhelg. Granen står till min förvåning kvar, en tomte fick dock stryka med fastän det inte var meningen.
Se bilderna på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Finns en del fler bilder från den gångna helgen med.
Lilleman har tyvärr åkt  på en pytteliten förkylning och mår inte alls dåligt men kan inte sova om ni frågar Ken. Om ni istället frågar oraklet så har att en jätteförkylning och håller på att dö, någonstans där mitt emellan hittar ni nog sanningen. Men sjuk är han lillplutten.
De två fyrbenta är kraftigt trötta. De ligger utslagna i sina sängar. De har bott utomhus och busat med Nalle i fyra dagar.
De tvåbenta ligger och jäser i soffan och försöker tappert smälta all den julmat som proppats ner i julstrupen.

God kväll herr Strindberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0