Ännu en dag till ända..

Vi har haft fullt upp hela dagen, den bara susade förbi. Vi har städat och tvättat för vi får främmande, eller vi har redan fått.
Vi fick besök av Kens kusin Kjell-Erik med familj. Hade missuppfattat dagen, jag trodde att de skulle komma imorgon. Jag var ute på bhk med William och hundarna när Ken ringde och frågade var jag var. Då stod de och väntade utanför  huset. Stackarna!
Hade ringt och pratat med Roald innan jag åkte iväg och de var så långt borta så jag trodde att jag hade gott om tid..
Jag kan upplysa er om att husvagnssuget har inte minskat efter att jag fick se Kjell- Eriks husvagn. Vilken vagn!!
Nu ska jag gå och sätta på kaffepannan i väntan på Roald och Heidi.
Glidarparet!
God afton!
Bilder från vår dag idag..
257322-119Att leva utan att bada är inte att leva257322-118257322-117Mycket bus blir det..257322-116Kan själv!257322-115Gröt är gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0