Avrapportering!

Då var den kvällen förbi.
Lilleman taktikvilade bra innan vi skulle till kåtan, så han var pigg och glad under kvällen. Han tyckte att det var toppen att vara där, alla var så snälla med mig och gav mig mat, telefoner och annat jag kunde leka med.
Senare på kvällen hade de en trubadur så då gick jag och lilleman på promenad upp till mormor, det var så hög volym. Lilleman hade inga planer på att sova i vagnen, jag gick och gick och gick men icke..
Vi han även med att cirkulera ett par varv runt mormors lägenhet för att få Shiva att kissa, men hon hade inte tid med det. Det var ganska livat på samhället. Helt plötsligt sätter hon ner näsan i backen och sniffar på, jag lät henne hållas, efter en stund plockar hon upp ett föremål och tittar på mig. Hon hade hittat mattes läppstift som jag hade tappat ur fickan tidigare. Tackar och bockar, duktig vovve!
Efter vårat promenadmaraton åkte vi hem till Ronny och Anna och spelade kubb, då sov lilleman som en stock ute i vagnen. Han sover ju så gott utomhus.
Shiva hade dock svårt att förstå varför hon inte fick ta alla pinnar som alla kastade, konstigt folk det där.
Anna lekte sedan taxi och skjutsade "fyllbultarna" på laponia.. nej så farligt var det inte.
Lite senare åkte vi hem hela familjen och sussade, Ken lyckades somna i soffan och gick inte och väcka, så vi fick dubbelsängen för oss själva i natt..
Nu ska jag se om Ken får liv i grannens gräsklippare så vi kan göra något kul.
257322-102Bill och Bull.
Mina två älsklings sabotörer..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var du taxi till lappis igår? =)

2007-07-14 @ 17:03:54
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Oh yes men bara några svängar..

2007-07-14 @ 17:56:26
Postat av: Jessica

Då såg jag dig =) Jag var inte säker på att det var din bil så jag vågade inte gå dit..

2007-07-14 @ 20:24:51
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Hade ni kul då?

2007-07-15 @ 13:38:38
Postat av: Anna

Hade ni kul då?

2007-07-15 @ 13:38:48
Postat av: Jessica

Ja, det var kul på toxic. Men på förfesten var det inte så kul..

2007-07-15 @ 15:55:57
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

Ja, det var kul på toxic. Men på förfesten var det inte så kul..

2007-07-15 @ 15:59:18
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

Du, vad gör ni imorn?

2007-07-15 @ 19:47:38
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0