Vi lever men har ingen tid!

Jo det är sant det har varit tyst på linjen några dagar. Vi lever men vi har fullt upp. Vi har främmande, har hunnit med barndop och diverse hushålls sysslor.
Idag har jag insett att min tandvärk inte går över och jag måste göra ett besök till Tore, har han semester dör jag.
Min tandläkarskräck är i schack men endast med Tore.
Har uppdaterat fotoalbumet på den andra bloggen, kika där om du vill se vad vi gjort annars behöver du inte.. hi hi
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Shiva diva sköter sig fortsatt utmärkt och hon älskar verkligen barn, vuxna är överflödiga märkte vi när huset var fullt med barn och vuxna.
Lillwille har varit på bvc idag. Han väger 8134 kg och är 73. 8 cm lång, det ni! Han växer så det knakar. Min lilla ängel!
257322-120
Tror ni han tycker om sin pappa något då!! Han dissar sin mamma för pappa. Det är verkligen pappas pojke när Ken kommer hem, buhuu. Tur att han tycker om mig när Ken är borta i allafall. Mitt lilla hjärta skulle inte klara annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0