Beslutsångest...

Det är just vad jag har det. Jag vill så det värker. Jag vill, jag vill, jag vill...
Ha en till hund. Ni alla som jag känner vet ju att jag haft beslutsångest om en ytterligare familjemedlem i 2 år nu. Frågan är inte om utan vilken ras, schäfer eller något annat.
Ikväll var Emelie och jag till bhk. Där möts vi av ett virrvarr av schäfrar, de hade nämligen kennelläger. Bland virrvarret fanns tre schäfervalpar. En av dem kommer fram och hälsar och sätter sig sedan på mina fötter och där sitter hon. Då säger Emelie att en är till salu, gissa vilken? En underbar liten mörk schäfertik på ca 4 mån. Åhhh
Bra stamtavla från Dianastigens ( Maria Forslunds kennel som hon deläger med Åsa som har hunden)
Har beslutat mig för att fara och kika på vovven en gång till och försöka få med mig Ken.
Cleo börjar ju bli till åren och jag vill få in en valp medans hon orkar med det och kan fostra den. Jag vill ha en tävlingshund som jag kan göra allt möjligt med. Hur gärna jag än vill så är inte den hunden Cleo. Man kan lära en gammal hund sitta men kan man få den att apportera?

257322-57
Min fina vovve, kanske får du en kompis snart. Det skulle faktiskt vara roligt även för dig..
Avrapporterar efter taget beslut.
Allt hänger på min bättre hälft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0