Lobelia ? Häng och kant kanske?

Vet du mer än mig så kanske du kan svara om det är rätt eller fel. Erkänn Jessica att du planterar varje kväll när du inte läser blomster böcker visst?
257322-21Vad pluttigt det ser ut! Det brukar ju ta sig men just nu ser det inte mycket ut för världen, mina små blomster.

Har gjort det omöjliga idag.
Eftersom det redan är tydligt att mitt liv kretsar kring mina fobier är det väl lika bra att fortsätta.
Hade en geting inne i sovrummet där lillvännen sov! Till saken hör att jag inte hanterar getingar särskillt bra ens när det gäller mig själv. Tänk då skräcken att komma in till det käraste du har och se en geting.
Jag gick in, lyfte ut min skatt,  öppnade mitt trasiga myggfönster och släppte ut elakingen utan skrik och panik.  Sedan slet jag ut luftfönstret och stängde igen fönstret vänligt men bestämt. Det tog ett antal timmar innan jag vågade öppna det igen. Nu har jag tejpat mycket! Väldigt mycket tejp blev det, men inga getingar hoppas jag.
Min farmor skrämde mig när jag var liten så att jag blev rädd för getingar så jag måste verkligen försöka att inte upprepa detta och skrämma vännen. Det är läskigt när man inte vet om de tål getingstick eller inte bara...

Jo jag har ju gjort en sak till som jag inte gillar idag, fobitemat fortsätter, jag har varit till tandläkaren!
Jag kan föda barn utan bedövning men inte laga ett pyttelitet hål utan knark!
Tyckte om bedövningen för det var nästan inte läskigt alls den här gången. Me like Tore!
 
Har någon något bra tips på present till en cool kille som tar studenten?
Ge mig tips jag har kört fast. Måste ta och ringa min syster imorgon och fråga om hon har några tips.
Nu är det äntligen tid för me time, har jobbat med min mor hela kvällen!
 Dvs. en kopp te och soffan med bra music eller tv:n

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om det är jag Jessica du menar så självklart är blomsterböcker och blommor mitt liv. det är ju så jätte kul att plantera. ;)

2007-06-05 @ 14:34:48
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Klart att det är dig jag menar... vem annars..

2007-06-05 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0