Nedräkning

Till imorgon för då kommer min andra kärlek hem. Idag har jag äntligen startat gräsklipparen. Det var på tiden jag såg ju nästan inte ut.
Imorgon skall vi ha mammaträff hemma hos oss och så kommer Irma och Åker förbi. De är så snälla med oss, de skulle ta med sig sättpotatis åt förvirrade familjen som totalt hade glömt att ordna med det. Vad skulle vi göra utan er?
Ikväll har lilleman hjälpt sin mor att baka kakor, eller själpt, är detta ett ord,  det beror på hur man ser det.
Jo sedan har han busat med Cleo. Cleo stod och åt mat och viftade glatt med svansen. William satt i gåstolen och grabbade tag i svansen med båda händerna, vad gör Cleo, jo hon går i väg. Varpå lilleman får sig en åktur, det tog ett tag innan han släppte svansen han åkte från köket till hallen..
Det var kul!
Nu skall jag gå och hälsa på sängen, börjar vara riktigt sömnig nu.

257322-31Nu kommer jag och äter upp dig...257322-30Sista rycket ...257322-29Vilken tur att du har en så bra kompis som passar dig dag och natt. Till och med tvättar hon dina fötter. Du och jag Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0