Snart en stolt hundägare!

Har pratat med Åsa som äger valpen. Hon skall ringa till Hasse Höglund imorgon och beställa tid för besiktning av henne. Förhoppningsvis får hon tid imorgon så kommer hon upp med henne. Så med lite tur har vi Shiva hemma hos oss imorgon.
Åhh vad jag är lycklig nu..
Tur var också att hon var så försiktig med William. Han kröp fram mot henne, då mötte han henne på halva vägen och slickade honom i ansiktet. Sedan var hon mer med William än med oss. Jag vill att de ska få växa upp tillsammans precis som jag fick göra med våran hund när jag var liten.
Sen är hon stor nog att dra honom i pulka sen också.
Idag har jag och William varit och hälsat på mormor. Han var hos henne när jag var på banken. Måste nog träna på att lämna bort honom för han skrek från det att jag åkte tills jag kom tillbaka och tog honom i mina armar. Han har ju inte varit borta från mig särskillt länge så det är ju inte så konstigt. Korta stunder har han varit hos min mamma och varje gång är det samma sak. Han gallskriker..
Vi får nog träna lite..
Nu ska jag gå och städa undan litegrann och försöka fördriva tiden till imorgon.. hi hi
God kväll!257322-61257322-60Har inhandlat lite attiraljer..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!
Lilla valpen är ju hur söt som helst. Inte underligt att du är jätte lycklig.
Att lille Wille skriker när du är borta kan jag tala om för dig att det gjorde Ken och Rickard också. Ken var ännu värre, han skrek när jag gick på toan fast Roald var hemma.Kunde inte ens lämna dom hos min mamma medan jag handlade, dom skrk tills jag kom hem.
Idag har chefen på bilprovningen i Örebro ringt till Detlef och talat om att dom är intresserade av honom där. Det låter ju possitivt. Helst vill jag ju att det blir i närheten av er, men man ska väl vara glad om man kommer sig till Sverige. Ja, Ken har väl talat om att Rickard följer med oss tillbaka till Tyskland. Han ringde mig i helgen och var så förtvivlat ledsen och sade att han ville tillbaka hem till oss och så blir det. Jag var förbi mitt jobb idag och frågade om han kunde få börja där och det får han. Vilken tur. Rickard är mycket gladare nu när han vet att vi fixat flygbiljetterna till honom med samma flyg som vi reser med. Stackarn, han har inte haft det roligt detta sista år.
Hur är det annars med er? Har ni bra sommarväder? Här är det äckelvarmt igen och imorgon ska det bli 32° i skuggan. Fy vad jag ska lida på jobbet imorgon. Lokalen är dessutom byggd av plåt så det blir hett som bara den inomhus och ingen som helst ventilation eller aircondition, oj, oj, oj.
Björnkramar till er alla från eran familj i Tyskland. Vi längtar efter er!!!

2007-06-18 @ 22:45:51
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0