Äntligen är han hemma!

Min underbara karl! Hamnade jag på plus nu tro?
Idag har jag och Wille varit på sexmånaders kontroll. Det gick toppenbra  att få spruta, William grät nästan inte alls. Viktoria var en hejare på att sticka.  Sedan var vi på mammaträff och träffade en hel drös med bebisar. William var ganska trött och sympatigrät med de ledsna barnen fast han inte alls var ledsen. Så fort någon pratade med honom sken han upp som en sol igen. Tänker bara på en annan dag i köping. Jag har så ont i magen.. men du har väl inte ont i magen...nähä ( skratt ) det har  jag ju inte..

Efter vi varit där for vi hem och åt kött och välling, mumsigt va? Sedan trotsade vi vädret och gick till dollarstore med Cleo och köpte ljus.
Sedan har min lilla son lärt sig något nytt. Att bitas, tyvärr inte var som helst utan han biter när han ammas. Aj Aj Aj..
Jag sa till honom,  så där får man ju inte göra..
William tittar allvarligt på mig med sina stora ögon sedan gapskrattar han och hugger tag igen..
Tur att han är så himla go!

Ikväll har Ken också äntligen kommit hem, så nu ska jag inte sitta vid datorn utan gå och se planet earth med honom. Har ni sett det?






Jo jag kan stå på alla fyra nu!





Kommentarer
Postat av: Lill-Jessica

Ledsen Ken, det var tyvärr inte du jag menade.. =)

2007-05-25 @ 09:34:53
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0