Jag blir ju så nyfiken..

På vilka som är inne och läser här. Lämna en liten liten kommentar till mig snälllaaaaaaaa...
Idag har lilleman gått från att vara till salu till världsbäst på några stackars timmar. Lilleman vaknade nämligen klockan 00:00, mamma gick och la sig 23:00, och tyckte att nu är det väl morgon. Visst ska vi stiga upp nu?
När klockan var 03:30 kändes det som att jag var redo att ge upp, jag hade då varit uppe triljoner gånger och gett tutten, hämtat nallen, bytt blöja, gett välling det tycktes aldrig ta slut. Klockan 04:00 somnade herrskapet tack och lov om och sov till 07:00. Han ger dödstrött en helt ny innebörd.
Tur att han sov en stund på sena förmiddagen så att vi kunde få vila lite.
Sedan var vi ute och gick med Emelie, Liam, Kaiser och Musse till Arvidsjaursjön via vattenverket. Det var  inte riktigt lika varmt som igår, eller det var varmare men ingen sol.
Sedan har vi lekt resten av dagen.  Har lite bildbevis: Speciellt för dig Ken.
Tur att du kan läsa och se vad vi gör varje dag va?
Längtar till imorgon då kommer Ken hem igen. Jippie!
Här kommer bilder från vårat busrace, William ville verkligen äta upp kameran...
257322-15257322-14257322-13Om man tittar riktigt noga ser man små risgrynen på bilden längst till höger..
Nu ska jag gå och göra mig klar för Greys Anatomy..

Kommentarer
Postat av: Jeanette Schröder

Hej! Vilka fina bilder av Lilleman. Det är verkligen kul med bloggen, men jag ska lära mig lite bättre hur man gör.Här har vi kallt och trist, men det ska bli varmare, hoppas det i alla fall.Hoppas att ni har bättre väder nu.
Jag hör av mig sedan. Miljoner kramar fr. Jeanette

2007-05-31 @ 08:28:21
Postat av: Jessica

Jag läser varje dag =)

2007-05-31 @ 20:53:21
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0