Jippie! Jag har ingen snö kvar på tomten!

image4Kan man bli vackrare än så här?
Jag har varit duktig idag och äntligen krattat min baksida, vänta det där kan misstolkas. Min gräsmatta på baksidan skall det givetvis vara.
Svaret på frågan i den andra bloggen är:
Råttan bor utanför Heidis köksfönster i sulitjelma.
Hade tänkt ta hem den, i allafall ungen till denna mus som var pytteliten..
Har skrivit en del om den hemska myrdagen som jag ej kan upprepa för jag mår fysikt illa när jag tänker på odjuren, vill du veta vad som hände vänta till imorgon..
Nu ska jag se cars tänk om jag kan vara vaken så att jag får se slutet..

Kommentarer
Postat av: Jessica

så duktig du har varit som gjort ny blogg:)

2007-05-23 @ 20:13:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna och Wille

Visst har jag! Har lite trubbel med bilderna bara, de rackarna smiter!

2007-05-23 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0