SNART ÄR DU HEMMA!

Min älskling, vad lång den här veckan har varit. Tänker på dig nästan hela tiden.
Idag har lillwille lärt sig stå på alla fyra, håll utkik på den andra bloggen, bildbevis kommer alldeles snart.
Tur att jag hann fram med kameran så att Ken tror mig..

Svaret på frågan om myran:
Myran var på handfatet när jag höll på byta blöjor. Idag har jag sanerat hela mitt hus, inga myror kan trivas hos mig nu.
Sedan måste jag rätta mig själv med krattningen av gräsmattan på baksidan, allt kan ju misstolkas, ni vet vad jag försöker berätta. Det var inget snusk!

Imorgon skall William på 6 månaders kontroll med vaccinering, usch vad hemskt. Tycker inte om när de sticker honom. Det blir nog lättare sen när man kan förklara varför. Nu tittar han på doktorn med sina stora vackra blå ögon och funderar vad för kul han skall hitta på, stackars liten vän.

Just nu leker Wille jag tänker inte sova!
Den leken lekte han från klockan 05:00 imorse med, han tänkte minsann inte sova mera, till min stora förtjusning. Jag som inte alls mistycker när jag får sova lite...
Tur att han är så underbar annars!
Nu skall jag gå och påminna honom om att vi ska sova, inte jaga nallen och tutten runt i sängen.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0