Dagens ungdom!

Har varit mycket diskutioner kring ämnet idag. Att dagens ungdom är annorlunda mot för förr är det inget snack om men frågan som är intressant är väl varför! Varför gnälla över att dagens ungdom är så lata och inte vill jobba när samhället har fostrat och format dem därefter?
Dagens samhälle går ut på att allt skall vara tillgängligt, lättillgängligt och snabbt.
Känner mig inspirerad till tusen och  jobbsugen till tårna efter dagens kurs.
Då kan man ju säga att kursledaren nått sitt mål.
Sen känner jag faktiskt ett sug som jag inte kännt på länge. Jag vill gå ut!! Jag vill dansa! Men men det får vänta till den 15 december. Kakan har lovat att vara barnvakt till lillprinsen när vi skall på firmafest i Boden. Vilken tur att det var  i Boden och inte här hi hi det gick ju så bra sist..
Classified.
257322-178
Intressant är förresten under dagens kurs höll jag på dö..
Dö av längtan efter min lilla son. Hur skall detta gå? Lilleman klarade sig fint utan mamma men jag längtade så efter min lilla pärla.
Vovvarna tycker att dagen var något trist, de fick sitta i bilen idag. Shiva rymmer nämligen om hon inte vet var jag är. Om Ken släpper ut henne och hon inte ser att jag är i huset så sticker hon.  I torsdags när jag var på BVC hade Ken släppt ut henne och Roald såg när hon kom tillbaka längs vägen från samhället. Inte bra!
Intressant var att hon då hade tagit samma väg som jag körde med bilen.
Mammas flicka är denna donna till Kens frustration. Likadant är det när  han säger åt henne på skarpen då kikar hon på mig och oftast sätter hon sig på mina fötter utan att göra som Ken säger.
Hon är ändå bäst min lilla stora klump. Vet ni att för en månad sen vägde hon 30,5 kg lillflickan. Jag lovar det är inte mycket fett på henne nu hon är ganska vältrimmad lilltigern,sparkningen börjar ge resultat..
Nu skall jag gå och sparka en sväng sedan skall jag gå och lägga mig och sussa. Kul dag imorgon med kurs på brittgården igen.257322-194

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kakan? Tack för alla fina smeknamn du ger mig.. Jag hade tänkt försöka hinna på skolan till veckan och säga att jag ska hoppa av. Vi får väl se vad dom tycker om den idén. Förresten så har jag inte sagt något till mina kära föräldrar än, men det problemet tar vi en annan gång.. Puss och Kram

2007-11-25 @ 12:16:53
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Du har ju helt rätt inställning här det gäller att prioritera! Skämt åsido, du är så duktig som jonglerar skola, nannyservice, vänner och uteliv det är inte ett lätt åtagande.

2007-11-25 @ 20:22:17
Postat av: Jessica

Men man lever ju bara en gång så de är ju bara att passa på.. Hur har det gått för farfarn och Wille idag?

2007-11-25 @ 22:08:14
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0