Kommentarer tages tacksamt emot!

Ni får så jättegärna slänga in en kommentar då och då ni som är här inne och läser. Det är så många som läser men så få som skriver.
Nu har vi några dagars rapport att göra märker jag, vad tiden flyger iväg..
Tisdagens intåg firades med en rejäl förkylning hos lilleman som nu även smittat mig. Snörvel och kraxande men ingen av oss har feber ännu. Alltid någonting att fira, jo och sen är det ju toppen att inte Ken blev smittad av förkylningen, han har ju nog. Vi börjar dock repa oss från denna förkylning nu när torsdagen lider mot sitt slut.

Under tisdagen pälsade jag på lilleman ordentligt och så tog vi oss en kort sparktur för att få oss lite luft och slippa abstinens. Sparken är min drog!!
257322-186
Eller nja inte bara min. Ikväll har hundarna formligen flygigt i luften så fort jag rest mig upp och gått mot köket. De har nämligen sina koppel och selar där i en korg. Måste nog ta och träna en kort stund med Shiva på gården när jag skottat snön som kom idag.
Idag har vi varit ute på stan och handlat och kikat efter byxor till Ken utan resultat. Vi har även träffat min syster en snabbis.
Idag ringde även Erika och tipsade om en barn och ungdomsutbildning som SISU anordnade.Det var en fortsättningsutbildning för idrottsinstruktörer med ett intyg efter kursens slut.  Det som var så toppen var att den skulle hållas här i Arvidsjaur den 24-25 november mellan 08:00-16:00. Priset kan man inte heller säga något om.
Ringde runt, min kära syster är så snäll och skulle ta min skatt på lördagen och världens bästa Jessica skulle ta honom söndag.
TUSEN TACK! Ni är mina små änglar!!
257322-139
Det skall bli så himla roligt att gå den här kursen!!

Idag har jag och Ken även handlat 7 julklappar. Vi köpte en............ trodde ni ja!
Den karamellen får ni vackert suga på till den 24:e..
Ikväll hade vi även besök av Lage och Tea. Ni är så himla snälla och goa. Ken hälsar att du är så himla snäll Lage, all hjälp är verkligen uppskattad må du tro!! En stor kram till dig och din familj.
Antar  bäst Jessica att din far inte läser detta så du får vidarbefodra..
257322-184
Nu är det bäst att jag tar och hugger tag i snöskoveln annars blir det aldrig av.
Vilka glada vovvar jag kommer att få nu!
Ikväll måste jag även låta bli att kika på Astrid Lindgren maraton på tv 1000 family men det är ju så himla bra. I förrgår såg vi Emil och igår såg vi Ronja ikväll ser vi John Blund,förhoppningsvis....

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag lovar att jag ska vidarebefodra hälsnigen till min kära far! Blev du nå nyfiken efter vårat samtal igår? hehe. Kram

2007-11-16 @ 13:19:38
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

ooops! Man kanske ska läsa ordentligt innan man skriver..
Jag blev väldigt nyfiken och ser fram emot en uppdatering!

2007-11-16 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0