Världens bästa farmor!

Är vad William har. Tusen tack för hälsningen på family. Du är så himla snäll och god! Vi saknar dig.
Wille hälsar en stor blöt puss och en jättego!
257322-125Tack farmor för att du finns!
Har lagt upp bilder på den andra sidan:
http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Idag har vi hållit oss inomhus än så länge, det är så kallt brrr. Igår var vi ute och sparkade en långtur, halva ringleden plus några avstickare, det känns i mina vältrimmade ben, eller hur var det nu igen...
Lilleman somnade nästan på en gång. Shiva och Cleo var som döda sillar på kvällen, helt utslagna.
Idag ska vi också ut en tur med sparken men en lite kortare tur tror jag när det är så kallt. Igår fick lilleman sin overall vilken tajming när kylan kom idag. Det är ju inte säkert att han behöver den i voxipåsen för där är det ju så himla varmt och gott! Det är lite svårt att veta hur mycket jag ska klä min lilla bakugn. Han är ganska köldtålig.
Nu när lilleman vaknar ska hela familjen, nja förutom Bill och Bull, ut och handla. Om Ken mår bra tänkte jag att vi skulle snippa förbi stallet och äta av Erikas nybakta bullar.
 Imorgon skall vi till Sunderbyn på Kens återbesök. Snälla bästa Erika skall passa Bill och Bull på stallet. Vi måste ju ta Audin eftersom att Ken inte kan sitta länge i fårrden och då finns det ju ingen plats för vovvarna. Hoppas att vi hittar en bilbarnstol när vi ändå är i Luleå och ett par vinterskor till plutten skulle också sitta som en keps.
Ska förresten snart ta mig i kragen med hundträning på bhk men det är bara så bökigt nu när det är vinter. Lilleman skall packas upp och ner och vagnen skall dras med. Sedan tror jag inte att han uppskattar att sitta still i mörkret så det måste nog bli en söndag. Den här veckan har vi inte tränat någonting alls men vi har varit ute och sparkat varje dag sedan söndag. Det är ju helt underbart med vinter!
Nu skall jag gå upp och laga en sen lunch till min stora kärlek!
257322-188
Hur kan man låta bli att älska den här lilla linslusen?

257322-189
William i full färd med att retas med Shiva, det är hennes leksak han har " lånat "
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det har gått bra för Ken idag!
Kram

2007-11-08 @ 15:55:40
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Hej!
Det gick jättebra för Ken. Han har fått ta av sin ortos och får belasta benet så mycket han orkar. Måste fråga hur i all världen du kunde se att det var vi som du mötte i mörkret?
Hoppas att du hade jättemysigt med gumman!

2007-11-08 @ 20:50:03
Postat av: Jeanette

Hej. Jag visste inte när ni skulle vara hemma igen och tänkte att det varit en jobbig dag, därför har jag inte ringt. Har tänkt på dig Ken hela dagen och varit nervös över hur det skulle gå. Men nu har jag ju läst att det gick bra och att du slipper ortosen. Jobbar imorgon förmiddag, men jag ringer genast jag kommer hem, ca 13.00. Miljoner kramar från mamma till er alla tre. Älskar er! Detlef hälsar.

2007-11-08 @ 22:00:11
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Jag var ju så inställd på möta er så jag spanade ju på alla bilar jag såg.. Det var så himla komiskt att vi möttes, jag skicka sms och du ringde.. haha. Kramiz

2007-11-09 @ 01:05:01
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Annika

Han ser ut som din man ibland. Hihi. :D

2007-11-09 @ 18:28:08
URL: http://lillankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0