Sol sol strålande sol..

Visst är det underbart när solen skiner och det är så här varmt ute. Helt underbart!
Ursäkta att uppdateringen är något långsam, vi har mycket att stå i ser ni.
Igår var vi på tur för första gången hela familjen efter olyckan, vi var bara ute på samhället men ändå. Vi var in på Dannes och kände att jag blev lite arg, man har inte tänkt på hur många ställen som är otillgänliga för en som är rullstolsbunden tidigare. Nu gick det ju bra eftersom att jag var med men annars då, nej då är det bara att avstå. Var på lillica tidigare och där finns en rullstolsanpassad dörr när du skall ut från affären men inte in.. logik någon..
Igår fick vi även besök av Jörgen och Nelson, vilken fart Nelson har. Han springer som en dåre och klättrar som en apa, vilken goding!
257322-183Hej! Ska vi luvas?
Igår lärde sig William förresten att gå med lära gå vagnen, han springer som en dåre.

Igår hann jag även med ett träningspass med donnan. Vi hann med ett kort spår och sedan tränade vi uppletande och lite lydnad. Hon är så duktig lillgumman.
Idag har hon och William busat med hans leksaker, hon ligger brevid och vickar på huvudet och klurar medans han spelar, dansar och kastar saker på henne. När hon legat ett tag går hon och hämtar sin egen leksak och lägger det i lillens knä. Hon är så försiktig med lilleman och verkar trivas bäst i hans sällskap.
De är så söta mina änglar!
Ken knogar på med sitt träningsprogram och gör framsteg varje dag. Idag har vi även möblerat tillbaka i vardagsrummet för Ken säger att det går bra, vi får se. Jag kanske flyttar tillbaka när han sover...
Idag skall vi ut på en promenad och grädda plättar! Mums! Skall även fortsätta lyssna på världens bästa låt, Ken påstår att jag är besatt har trallat på den i si sådär 3-4 månader.
Ni får en ledtråd
Den var med i So you think you can dance..

Har uppdaterat den andra sidan med snygga pix:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/


Vi fick förresten finfrämmande igår, kolla in...
257322-184
Det var så kul att ni kom och hälsade på! Kom när ni vill, ni är så välkomna!!

Kram på er alla som jag känner!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har jag någon gång sagt att jag tycker att Wille är söt?

2007-10-23 @ 21:10:52
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Ni är så fina allihop och hundarna med, det bästa som finns. Puss och kram till er från mig.

2007-10-24 @ 13:27:58
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Nu fattar jag inte riktigt vad du menar med kommentaren i min blogg.. Kan jag kanske få en förklaring?

2007-10-24 @ 13:56:42
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Jag menar bara att du är så himla bra. När det inte känns så kan du tänka på oss och sträcka på dig för vi tycker alltid att du är det!

2007-10-24 @ 22:54:25
Postat av: Jessica

Men ni är ju så himla underbara! KRAAAM!

2007-10-25 @ 09:57:56
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0