Tuut tuut tut..

Har dagen till största del bestått av, lite hör du du du och mammammammamm.
Han är så go min lilla prins. Det värmer i lillhjärtat när han går runt och trallar mammamama. Även om han kanske inte riktigt vet vad det betyder så låtsas jag som att han vet det.
Lillhjärtat mår inte bra, han har haft dålig mage sedan i måndags, får inte behålla någonting. Tur att han inte kräks i allafall. Jag tror att det är fler huggtänder på gång. Vi får se!
Tur att han är glad och pigg ändå fast det är så eländigt i magen.
Med storkarln är det lite bätte än i måndags, jobbigt att resa.
Matlusten är nästan helt tillbaka och hans humör är över förväntan. Han kämpar på med sina kryckor, klarar det mesta själv. Han är helt otrolig!!
Han är min du får honom inte!!!!
De små fyrbenta lurven är också helt otroliga, de är så försiktiga med Ken och följer med bakom honom  när han hoppar på kryckor och kör rullstol. Vi har hunnit med ett kort träningspass i måndags, ett till blir det ikväll.
Nu skall jag gå upp till mina älsklingar och laga middag, såg till min förvåning att fiskpinnar är ett minne blott, nu heter det visst frityrtorsk visste ni det?
Har uppdaterat den andra sidan:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Jo Jessica du bara är det, dels för att du är en sådan person som köper rosa bandet och sedan är du bara så underbar och omtänksam som person!
Fortsätt som du är du är så himla fin!257322-179257322-178

Kommentarer
Postat av: Contezza

Snälla du kan inte du mejla till mig ang hästen Tarette!

2007-10-17 @ 20:22:30
Postat av: Kajsa

Jag tror inte att man kan bli sötare, vilka klockrena bilder du har tagit! :)

2007-10-18 @ 09:33:28
URL: http://kajsik.blogg.se
Postat av: j

Hej, mina kära! Det är som att ha vunnit en jätte vinst på lotto när jag ser att allt går framåt. Mina tankar är ju hela tiden hos er. Och tack älskade lilla William för den fina kaffemuggen. Farmor lovar att jag kämpar som bara den att snabbt komma och dricka kaffe ur den muggen, det kan du lita på mitt charmtroll.
Idag ska jag baka lingonbröd, hoppas det blir bra. Bakade bullar igår. Imorgon jobbar jag ju och sedan är det ju fredageftermiddag med allt vad det innebär
(svärmor, om man nu kan kalla henne för det).
Ha det nu så bra, sköt om er, hoppas lillen blir bra i magen och som sagt glöm aldrig hur mycket jag älskar er.

Mamma/Svärmor/Farmor

2007-10-18 @ 11:41:23
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Men ni är ju underbara! Jag saknar er så himla mycket.. Puss puss till er!

2007-10-18 @ 12:12:27
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Hej Contezza!
Det lilla jag vet kan jag gladeligen berätta för dig men du får återkomma med en mailadress så går det nog lättare..

Alla ni andra guldklimpar!
Vi saknar er med och klimpen är det finaste som finns så det är så lätt att ta bra bilder på honom.
Puss och Kram

2007-10-18 @ 13:28:18
Postat av: Contezza

Åh hehe ja det vore lättare.
här kommer den!
Tack tack!

2007-10-20 @ 21:12:17
Postat av: Contezza

jaha den publiceras ju inte.
[email protected] är min e-postadress iaf.

2007-10-20 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0