Ha den äran pappa!

Grattis Kenny på 24 års dagen..
257322-157
Med sin lilla assistent fick han med lite möda upp sitt paket. Paketet innehöll en eminent skjorta!
Klart att jag säger det när det är jag som har köpt den..
Idag har vi shoppat med mormor och väntat på kungens återkomst.
Mormor var här och myste med lilleman och åt middag. Sedan gjorde vi en mini firning av Ken.
Tårta och öppet hus imorgon eftermiddag. Om jag hinner baka en tills dess annars blir det vad huset kan uppbringa.
Imorgon har vi ju även tävlingslydnadskurs med Shiva klockan 18:00. Spännande spännande.
Gårdagens träning gick finfint. Lillan har hittat och besegrat ytterligare ett monster...
En grön tunnel..
Jo jag glömde nästan att berätta. Shiva har börjat löpa. Det förklarar varför hon varit så disträ de senaste dagarna..
257322-154
Nu skall jag gå och pussa på mitt stora hjärta!
God afton!

Fler bilder finns på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godkväll. Jag önskar att jag kunde vara med er idag när Ken fyller år. Det saknar jag verkligen, det känns inte bra i mitt hjärta när barnen fyller år och själv sitter man här som en idiot och kan inget annat. Men det blir nog ändring av det snart. Ni är så fina och goa.
Nu ska jag lägga mig, ska upp 5.30 imorgonbitti (jobba).
Miljoner kramar till mitt födelsedagsbarn och till Anna och Lilleman. Ringer imorgon när jag kommer frå jobbet.

2007-09-13 @ 22:58:08
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Anna, Ken, WIlliam, Shiva och Cleo

Tusen tack för hälsningen!
Vi ser fram mot när ni kommer till Sverige. Ni är så underbara!!
Sov så gott så hörs vi imorgon.
Massor med kramar från oss till er!

2007-09-14 @ 00:24:57
Postat av: Jessica

Grattis Ken!

2007-09-14 @ 13:27:16
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Ken

Tackar och bockar! Man blir bara snyggare och snyggare med åren...

2007-09-15 @ 00:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0