Kaffe, couscous, knäckebröd...

Har uppdaterat det andra fotoalbumet, fler bilder finns här:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Idag har vi haft en lugn dag då menar jag mig själv och Wille. Ken har varit ute och slitit med husvagnen. Han har rensat bort fukten från framfönstret och skall nu sätta ny isolering och spånskiva. Sedan är det bakfönstret och sidofönstret till vänster om det han redan tagit.
Efter det skall vanen tätas utvändigt. Flitig är han min pärla.
Allt som allt har han väl spenderat ca 2,5 timma än så länge så det går ju rätt bra. Hittills i alla fall vem vet vad som väntar.
257322-159
257322-160
Ken poserar med en framruta!
Hela vagnen är förresten övertäckt med en pressening tills dess att den är tätad.

Idag har vi även hållit alla våra 10 tummar för Emelie och Angelica hoppas att det gick bra!!
257322-140
Nu skall jag gå och stöka lite medans lillpärlan sussar. Han har förresten gjort illa sig i tummen idag med blodvite som följd. Full fart körde han till sitt skåp i köket, dörren var öppen och han tog tag i den men lyckades inte bromsa upp gåstolen. Det gick dock bra, pappas famn är trygg och bra!

God afton!
257322-161Primadonnorna!


Ett jättegrattis till tävlingsbrudarna!!!
Angelica och Chippen har nu sitt LP1 start i tvåan då hemma visst!?
Till Emelie och Kaiser som tog ett första pris i debuten i lydnadsklass 3!!
Hur gick det med Musse?
257322-139
257322-139


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, stackars Wille som gjort illa sig.. Hoppas han inte har allt för ont. Kraaaaam!

2007-09-16 @ 20:05:16
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Angelica och LP1

Halloj!! Och tack för grattiset =) Självklart blir det start i 2:an här hemma den 29:de... Men nu blir de ju till att vara nervös igen... Nya grejer... haha
Ha de brait!!

2007-09-16 @ 20:22:39
URL: http://tyramyra.blogg.se
Postat av: Anna

Han mår som en prins. Det var mamma som överdrev en aning. Jag tyckte att det var värre än vad han tyckte. Kram kram

2007-09-16 @ 22:31:52
Postat av: Ingrid

Hur får man sådan pli på sin omgivning? Mina hundar lyder mig inte och Micke vill inte alls bygga. Jag har massor med byggprojekt men ingen "handy man"

2007-09-17 @ 12:54:04
Postat av: Anna

Du kan få låna min när han är klar hi hi. Nja Ken tycker att det är lite jobbigt att komma hem ibland för att jag har så många projekt. Glömmer bort ibland att han har jobbat hela veckan och bara vill vila. Vad kul att du hittade in till oss.
Hoppas du har det bra, hörde att det gick bra i andra klassen för Filippa.
Hälsa grattis från oss. Vi är så stolta!
Kram kram

2007-09-17 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0