Snörvel!

Host och Krax det är väl det som var på tapeten idag. Hade ju tänkt hälsa på min far men det gick ju inte när vi var så snoriga. Nu mår vi dock mycket bättre så kanske kanske vi kan fara dit imorgon!
Mamma har hälsat på idag. Jag hjälpte henne och skrev ihop en ansökan till kommunen vi får väl se hur det går.
 Sedan har vi busat, ätit middag och haft mysstund i soffan.  Han är för go min älskling.
Han har förresten stått på huvudet idag med. Han glider ur gåstolen och fastnar upp och ned med fötterna i gåstolen och huvudet på damsugaren. Damsugaren blåser honom i håret och han skrattar med sina hörselkåpor på. Ja ni det är en syn för gudar!!
Har bara ett ord eller jag har många men jag väljer ut ett..
GULLUNGE!!
257322-164
Du är så söt att mitt hjärta smälter! Jag får ju också se dig varje dag, tycker så synd om din stackars pappa. Han vill ju så det värker!
Imorgon är det ju.. jag behöver nog inte säga mer, det är ju ett jädrans tjat över vissa veckodagar på denna blogg visst!!
Jag kan inte hjälpa det, är man kär och lycklig så är man!

257322-145The one and only!!

Nu ska jag gå och kika på Greys Anatomy, insåg just att det har börjat!

See you!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack! =)

2007-09-22 @ 10:14:37
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Ken

Grattis Jessica!! Hörde att du klarat lappen. Innebär detta att jag har gratis taxi=)
(skojar bara) Har du skaffat nån bil ännu? Annars kan du komma och låna min bil om du vill..

2007-09-22 @ 18:45:37
Postat av: Jessica

Självklart har du de.. Nja, jag har ju farfars gamm-volvo. Den får duga tillsvidare.. Behöver ni aldrig barnvakt?

2007-09-22 @ 23:11:34
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

Jag tycker det är dax att du uppdaterar.. Det var kul att träffa er igår =)

2007-09-26 @ 12:32:12
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0