Vad du är söt

Jeanette!
Nej jag kommer definitivt inte att be dig hålla näbb, jag gillar att du är frågvis. Frågar man inte får man inget veta heller!
Jo vi köpte husvagnen för att vi är så stor familj med hundar och William och så. Sedan hade jag ju husvagn under hela uppväxt tiden så jag saknar det lite. Vi tänkte också att den kunde vara bra att ha som gäststuga.
Jag lovar att vi skall kolla gasledningarna och sätta in en gasvarnare.
Idag har mormor varit och hälsat på. Han var så go med henne idag, det behövde hon nog. Han var verkligen mormors pojke, inte min.. hi hi
Vi åt god fisk till middag Ken, du kan väl aldrig gissa var från? Inte Jeanette heller säkert!!
Den var toppengod med nypotatis till som jag i och för sig inte åt men den såg god ut.
Har lagt in bilder från dagen på den andra bloggen det tar sådan tid här..
www.williamlundqvist.live.spaces.com/
Ett smakprov...
257322-152Ser du ljuset??

257322-153
Mys med mormor och sagor.
Natti natti!
Vi älskar dig Ken!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica som tycker om Vilda Wille

Jag tycker att han bara blir sötare och sötare för varje gång jag ser en bild på honom..

2007-09-10 @ 20:26:57
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

Varför syns inte min kärleksförklaring till Wille?

2007-09-10 @ 20:29:01
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt varför gumman men vi vet att du gillar honom! För det är omöjligt att inte göra det. Vadå partisk mamma??

2007-09-10 @ 22:45:57
Postat av: Jeanette

Oj.så myspysigt ni har det. Jättefina bilder av lilleman och fina bilder av "Bettan". Och på torsdag har den stora lillpojken födelsedag. Kul att det är en torsdag när han kommer hem. Jag ska fara och jobba om en timma, det känns olustigt. Jag vill ju hellre få ett svar från A-jaur att jag kan komma hem och jobba. Men jag måste väl ge mig till tåls. Ännu har jag inget hört om jobben. Detlef skulle kanske få ett jobb i Göteborg, men vem f-n vill bo där. Vill inte, vill inte...vill till Norrland istället.
Ja,ja, det blir nog bra en vacker dag.
Jätte kramar fr. mig, svärmor, mamma, farmor. Älskar er!

2007-09-11 @ 10:58:26
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0