Näsan är det rätta svaret!

Han gillar saker uppstoppade i näsan. Speciellt nya saker!
Nu är helgens kursande över. Det var så himla intressant och jag har ett halvt kollegieblock med anteckningar. Alla våra problem har vi nu en åtgärdsplan till. Vilken suverän pedagog jag är riktigt imponerad.
Lilleman har lekt med farfar och Heidi medans jag varit borta. Också pappa förstås!!
I lördags var de på en härlig vårpromenad men idag har de bara varit inne för lillplutten fick feber i eftermiddag. Ikväll hade han 39.7 stackars plutten han var helt knäckt. Blir inget jobb för mig imorgon.
Igår när jag kom hem kom han springandes och ropade Mamma mamma och kastade sig och hoppade upp i famnen för att kramas. Det är helt underbart att vara mamma, världens bästa jobb och känsla!
image327
Hej då säger William några få? gånger om dagen när han klätt sig fin!
image328
Nu blev det kväller!
image329
Guldklimpen i farfars brillor!

Nu ska jag ha helg i några timmar och mysa framför tvn.
Kram kram från oss alla till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica dagen efter igen..

Fyllkajan? Nu är det ju inte party förän på onsdag ;) Hehe. Igår skulle du ha varit på Lappis med mig, det var faktiskt riktigt roligt! =)

2008-04-27 @ 20:02:28
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Anna

Ja men du är nog en ganska söt fyllkaja med ett klistrat leende på läpparna misstänker jag..
Jag lovar att jag skall missbruka lite alkohol och svänga mina lurviga med dig någon gång här framöver.
Det kan ju hända att du får skämmas då för det händer ju inte så ofta nu mer ser du...
Vad glad jag blir att du hade roligt, du behöver det!

2008-04-27 @ 22:53:57
Postat av: Jeanette

Det är så fina bilder! Längtar efter er till tusen.
Här börjar vi få ordning nu. Har jobbat lite ute på gården. Börjar jobba den 5: maj. Det ska bli kul.
Ha det så bra nu och hoppas lilleman piggnar till och blir feberfri. Miljoner kramar från oss. Älskar er!

2008-04-28 @ 08:03:30
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0