Tittit,bii, hej hej,hej ga och oj oj!

Är vad dagen bestått av, inget ovanligt det är vad de flesta består av. Direkt översatt betyder det:
Titt ut,buu, hej, hej då och oj då.
Förutom det kan han nu göra slängpussar och peka på näsan när man frågar vars mammas eller pappas gullunge är.
Mitt älskade lilla hjärta!
image321
Här är han med polaren Isak. Nja han är ju lite burdus min kära son så han skrämde nog Isak en aning.
Idag får vi besök Kens pappa och Heidi kommer på besök, det blir jättekul. Synd är bara att jag har hundkurs hela helgen så jag har lite tid att umgås.
image323

image324
Visst har pappa klippt mig fint?!
image325
Det blir ett kort inlägg idag jag har inte riktigt tid med något längre. Har en del att stå i och sen vill jag ut i det fina vädret en stund..
Har lagt ut bilder på den andra sidan:
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Det finns två relativt nya album där för den som är nyfiken.
Jo nu kom jag på att jag har ju glömt att berätta att Kens mamma och Detlef nu är svenskar. De har flyttat till Skåne. Ett steg närmare nu iallafall.


Irma 70 år!
Sedan vill vi gratta världens bästa Irma på sin 70års dag, hoppas att du har det toppenskönt i Mavas.
Vi kommer och grattar senare när du kommit hem.
image3224
Hipp hipp HURRA!!

Nu ska jag smita iväg och stöka!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0