Jo jag vet!

Jag är slö på bloggandet..
Mycket har hänt och jag vet inte om jag kan trycka in allt här.
Tar bara det viktigaste:

¤ Semestern är slut.
¤ Hjärtat är tillbaka på dagis.. snyft..
¤ Semestern är slut. Mitt lilla hjärta är borta hela dagarna. Mitt mammahjärta går sönder!
¤ Vi har varit på släktträff.
¤ Jag har fått rida igen..
¤ Shiva är drillad. Tyvärr inte till perfektion.
¤ Tävling imorgon och på söndag, apell och lydnad. Vi står för underhållning istället för prestationer..
¤ Anna ska köra husvagn.. hur får man upp stödbenen?
¤ William har varit till Piteå med mig och shoppat traktorer och leksaker.
¤ Shiva har fått en gummigris
¤ Ken har köpt en hagelbössa..
¤ Det ryktas om att farmor snart kommer på besök.. JIPPIE!
 
Har en massa fina bilder från Norge och släktträffen men fick inte ut dem. Tar det förhoppningsvis när jag kommer hem!¨
Nu nalkas Sorsele..

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Imorgon ska jag jobba på Willes dagge =)

2008-08-17 @ 19:20:09
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Angelica

grattis till framgångarna i helgen!!

2008-08-18 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0