Håll tillgodo och njut!

image258
Detta kan vi nog alla behöva en dag som denna.

Host krax och snörvel har dagen bestått av. Har inte mått bra alls idag. Hade feber och gick hem en timma tidigare från mitt jobb idag. Hoppas jag mår bättre imorgon, har inte tid att vara sjuk.
Lilleman och Ken är också snoriga och hostiga. Min stackars lilla älsklingspojke. Ni må tro att det går mycket snytpapper inom dessa fyra väggar nu..
Idag när jag hämtade lilleman från dagis kom han springande mot mig utomhus. Han och favvofröken var ute och lekte i snön. Tillråga på allt sträcker han ut armarna när han börjar närma sig mig och säger mamma! mamma! medans han springer.
Hade svårt att hålla tillbaka mina stolta mammatårar.
Världens utan tvekan bästa Wille och han är min! Ja ja lite Kens också kanske.. hi hi..
Idag tycker Shiva att det var en väldans tråkig dag var tog min dagliga sparktur vägen? Jo jag bangade till jobbet idag och tog bilen. Lilleman hämtade jag dock med sparken för Ken hade sin bil med bilstolen i Voutner.Stephan och Anders skulle fixa husvagnen åt honom.

Ikväll har mitt hjärta varit svår att söva för mig, det är ju Ken som lägger honom nu jämnt så det är ombytta roller. Förut ville han aldrig sova när Ken la honom och somnade direkt när jag la honom nu är det precis tvärt om. När jag lägger honom gallskriker han och sträcker armarna efter mig så att det känns som tusen knivhugg i mitt arma mammahjärta.  Vill ju bara lyfta upp honom igen fast jag inte får...nåja det blir nog bra tillslut ändå..
Nu ska jag gå och hämta min sjuttioelfte kopp mint the och bädda ner mig längre ner i soffan igen.

Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0