Blir det skiljsmässa?

Eller inte? Det är frågan..
Nja inte riktigt så allvarligt är det ännu men kanske kan bli..
Skämt åsido..

image243
Det är våra underbara vovvar som driver Ken till vansinne. Han ångrar bittert att han la in ett klippertiklapp golv. Han önskar nu att han lagt in ett korkgolv istället. Nu har den lilla Shivan även börjat lösa hår i drivor det gör inte saken bättre, dessutom löper Cleo. Tror ni att vi ligger på + hos husbonden?
Sedan på begäran av herr Ken ska jag dokumentera en liten kort lista på vad hon ätit upp så här långt.:
Ett par nya skoterskor, ett par arbetskor men bara innersulan, ett par sandaler, totalförstörda, mina nya vinterskor och mina gamla, några mattor men det gjorde inget för de var fulaoch sist men inte minst Frank- Oves skor.
Till hennes försvar så har hon ätit upp 95% av sakerna när hon lämnats ensammen.
Ken morrar och fräser åt mina stackars vovvar.
Detta gör mig ingenting nja kanske mina fina vinterskor men jag har hellre min fina hund än mina skor.
Idag har vi varit på bhk för första gången sedan Kens olycka.
Min vovve var kraftigt vild den första kvarten men sen ni. Hon är så fin så att jag kan inte ens sätta ord på det. Hon är så lydig min lilla donna. Hon fixade alla moment prickfritt med störning förutom apporten för jag har tappat bort min. Har beställt en ny som kommer den 8 januari. Efter utvärdering av dagen har jag beslutat mig för att anmäla mig till Piteå. Det får bära eller brista men jag tänkte att det kan vara kul att se vad som händer  det finns ju en risk att det blir platt fall med. Vi ser det som en träningstävling.
image244
Nu över till andra nyheter.
Fredagskvällen försökte jag bara hålla mig vaken var så trött. Tur att vi fick främmande så att jag kvicknade till.
Lördagen blev väldigt lugn och fridfull hade tänkt gå ut men jag är så himla förkyld och kände mig så trött. Nu när jag jobbar också så vill jag ju spendera så mycket tid med min lilleman som jag bara kan. Så jag valde bort utgången och ersatte den med hundträning. Istället bjöd lördagen på mys och filmkväll.  Lilleman gasade hela dagen och hann klättra upp både på det ena och det andra bland annat så klättrar han nu upp på tv-bordet.
Han låtsas sjöng friskt till sina leksaker och lekte med sin bil.
Idag har det också varit full fräs. Han sov hela tiden jag var borta och sedan har vi busat. Han har lärt sig att köra sin bil med fötterna och så har vi tagit upp ett aktivitetsbord som vi fick av Catrine. Det är stenskoj särskillt att klättra upp på och nästan ramla ner från.
Nu ikväll har vi även varit ute och åkt pulka, vi hade tänkt göra det igår med men det blåste så kallt. Vi gick runt kvarteret Shiva, Cleo, Lillprinsen och jag. Lilleman sjöng och pratade hela vägen runt. När vi kom hem var vi ute en stund och busade och tränade på att gå i snön, det är svårare än man tror.
Nu är älsklingen badad, gaddborstat, matat och sövd. Det blir tidiga kvällar nu när han skall upp på dagis.
Nu ska jag gå och leta reda på hunden Leifs sida har hört att den ska vara bra.

image246
Kram kram
Nu har jag kikat in life of Leif den sidan var helt super, fick mig ett gott skratt. Tack Emelie!

www.lifeofleif.com
Kolla in den du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0