Snödjupet är näst högst i landet har jag hört..

image251
Detta är en av orsakerna till att bloggningen kom igång först nu..
Har skottat snö och spenderat tid med Wille.
Veckan som gått har gått alldeles utmärkt om än något tröttsam åtminstonde för mig.
Vi har sparkat till och från jobbet varje dag för att lilldonnan ska få sin stimulans. På dagarna kan hon ju vara lös i klubbrummet med mig men på kvällen ligger hon i buren.  Det känns så motigt att sparka hem när man är dödstrött men när man har sparkat en bit är det helt underbart. Frisk luft nervarvning och ventilation av eventuella problem så är man som ny när man kommer hem till familjen. William sover gott när jag kommer hem och det är så svårt att låta bli att pussa upp honom må ni tro..
Tur att vi har mysigt på förmiddagen, mycket bus och kramar blir det, det sistnämda är väl  ingen höjdare för Wille det innebär ju att han måste vara stilla några sekunder, aj aj
Sen hade vi lite mys i onsdagskväll, då ska jag framöver inte jobba kväll men var tvungen att göra det i veckan men slutade tidigare än annars. Jag hann hem och pussa på lilleman och natta honom.. Gullunge!!
Det är så mycket jobb så här i början så jag har varit helt knäckt när jag kommit hem. I helgen har jag sovit varje kväll framför tvn och när Wille haft sin lur. Efter snöskottandet vill säga! Det har ju tagit lite tid.. Tur att vi har Roger!
Fredagkväll var Ken borta, han var i Voutner hos Tobbe och Jessica.
Lördag var väldigt lugn och stillsam, snöskottning och en sparktur var det som stod på schemat och lite lördagsgodis förstås.
Vi sparkade till lillica och handlade middag tog båda vovvarna och när vi var på ica rymmde Cleo ur selen. Hon satte sig snällt utanför dörrarna och väntade. Det är inte så konstigt att hon kröp ur selen för den satt på Shiva innan, hon är ju något större.
Idag har Roger skottat och vi har myst. Efter myset och givetvis en lång tupplur från mig och Wille har vi varit och hälsat på min far. Han var borta men väldigt glad. Han är så go min pappa. Synd är att jag mår så dåligt när jag varit där. Då påminns jag av att min pappa är borta och det är något jag inte vill tänka på. Jag blir så avundsjuk på alla som har friska föräldrar ibland att det kan ni inte tro. En bitter nucka jo jag vet men det är svårt att låta bli. Jag skulle vara tacksam för en frisk förälder men det har jag inte. Men jag har en väldans go pappa och världens starkaste mamma och sen har jag en underbar syster med familj. Tack för köttsoppan och kaffet. Det betyder så mycket för mig att vi har er!

image250
Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi måste verkligen försöka träffas någon dag.. Saknar er super mycke!! Puss puss..

2008-01-22 @ 21:08:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0