Home sweet home?

Vill inte vill inte villintevillintevill INTE HEM!
Hur kul är det att köra hem från fjällen i strålande solsken och flaggan i topp?
Vi har haft det helt underbart uppe hos Irma och Åke i Ballastviken. Vi har varit ute på fjället varje dag och pimplat och åkt pulka och lapat sol. Vi har haft strålande sol varje dag men lite kallt vissa dagar. På nätterna var det närmare 30 minusgrader. Lilleman har sovit  så gott i pulkan på väg ut och åkt några kilometer bob under dagarna. Lill Shivan har sprungit varje dag några mil efter skotern. En dag åkte hon i pulkan en bit för vi var så högt uppe på fjället i lös snö så då fick hon åka lyxpulka. Hon är så duktig på att springa efter skotern, ingen stress och inga problem konditionsmässigt. Lilla Cleo har fått vara hemma i stugan. Hon gillar inte att åka Nilan och orkar inte springa särskillt långt och sedan fryser hon.
Lilleman har förresten åkt lite skoter men det blev  lite för det är ju såå läskigt. 

image294
image295
image296
Bilder finns på den andra sidan
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Nu ska jag fortsätta att packa upp och tvätta.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såg riktigt härligt ut! Nu är du väl brun oxå!:) Jag kommer väl vid lunchtid på måndag så jobbar jag kvällen med dig! :) JAG LÄNGTAR, det är så himla kul att praktisera med dig!

2008-03-28 @ 18:19:01
URL: http://kajsik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0