Snö, snor och kolsyrat vatten!

Jo så har de närmaste dagarna sett ut.
Nu har jag släppt mitt depp och är tillbaka till det normala igen. Efter ett bra peptalk från Åsa världens bästa uppfödare inser jag ju att jag är bombad. Jag har en frisk hund med fria höfter och det gnäller jag om.. Måste ha för lite bekymmer i mitt liv om detta är ett problem det ska ju vara glädjeyra! Det är det nu när jag inser att dörren fortfarande är öppen!
Tack Åsa!
image280
Se här vad jag investerat i så ser ni att deppen är helt överstökad..
image283
Jag tror på ljusare tider och att jag får behålla detta par...
Fredag jobbades det för fullt med feber och förkylning hann även med att rida en sväng, med alvedon kommer man långt.. Resten av helgen har jag snorat ner huset och kraxat på mina kära. Igår var Wille helt feberfri och även idag så han ska få gå på dagis imorgon.
Tror att han behöver det han är en liten Emil.. Det märks att han är less på att bara vara hemma och bara vara inomhus. I dag har han nog gjort hyss 80% av tiden.. Ge mig styrka!!!
Tur att han är så nedrans go och söt och underbar. Till och med när ögonen tindrar och klåfingrarna drar lös blomblad eller tjuvar pappas fjärrkontroller eller favoriten att klättra upp på trappstolen för att sedan bli fångad i luften på vägen ner.
Ikväll har sälen återvänt och ridningen tycks han ha i blodet. Stackars Shivan får vackert finna sig i att ha en liten palt hängandes efter sig hela tiden. Hon verkar dock inte må dåligt.
image281
Knoll och Tott!
image282
Ingen halv nelson utan SÄLEN!
Mer bilder hittar du på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com


PS
Kom just in från vår kvällsträning och seglar nu omkring på små fluffiga rosa moln. Min donna håller apporten tills jag säger till och går fot kortare sträckor med den. Visst tugg ingår men det har blivit bättre. Jag berömmer henne bara när hon håller den stilla. Sedan gjorde jag ett hemmabyggt litet hopphinder för att se om hon hoppar. Tidigare har hon ofta sprungit på sidan om. Ikväll placerade jag henne 10 meter framför hindret och stod själv 15 meter bakom för att testa henne. Hon flyger iväg på kommando och svischar runt vid min sida och tittar upp på mig.
Jag har VÄRDLENS BÄSTA HUND! Alla andra moment sitter, ja platsliggning tränar vi men vi har ju bara en hund hemma att träna med.
Nu gäller det bara att hitta en tävling före nästa sekel, vill ju tävla nu!

Natti natti!
See you!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka snyggingar! Ja, jag tror verkligen att William och Shiva är Knoll och Tott. Vad är det egentligen med Cleo? Jag ser henne varken på bild eller läser något.
Imorse var jag till tandis och drog en tand. Den gick naturligtvis sönder så det tog lite tid och tandläkaren var tvungen att sy. "Kul", men det blir ju bättre sedan. Hur är det med er och förkylningen och snöar det fortfarande?
Krya på er och ha det bra alla. Miljoner kramar från mig. ÄLSKAR ER!!!

2008-03-10 @ 11:22:22
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

Glömde skriva att dina skor är super snygga. Ecco är ett mycket bra märke också. Bra val!

Kram!

2008-03-11 @ 15:13:50
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0