Vilken tidszon lever vi i?

Det vet inte jag och inte Ken heller idag. Jag steg upp i morse och skottade lite snö sedan bar det av till Orrkammen för där var det dragracing och första start var klockan 11... eller hur var det...
Vi åkte dit men det var ingen där.. Det visade sig att första start var klockan  12:30. Lilleman var nöjd för han hann ju åka lite bob båda svängarna. Det var så svårt att gå för honom så han ville helst att boben skulle röras med honom på hela tiden. Stackars Ken hade det jobbigt med det ojämna underlaget och det syns på honom ikväll att han har ont.  När vi kom hem skottade vi mer snö, det har ju kommit hur mycket som helst!
Det blev ingen hundträning idag när vi var ute och flängde så mycket. Det blev heller ingen anmälan till tävling, kom just på att den 23 mars är påskhelgen och då är vi uppe i Ballastviken. Lite långt att köra till Piteå för att tävla mitt i alltihopa och sedan hem igen. Måste kolla runt lite mer efter tävlingar och se om jag hittar något men det lutar mot den 27 april tror jag  i Piteå.
Ska undersöka saken.
 Vi måste ju göra slag i saken nu!
Nu under kvällen har mitt lilla hjärta blivit krasslig, han rosslar och hostar och snörvlar. Lite feber hade han nu när jag la honom, eller nja jag vet inte för han var ganska arg när jag tog febern så det kan va ilsketemp med... Dagis har ju stängt imorgon så det var ju tur i oturen. Jag kommer dock att jobba under kvällen ändå.
Nu ikväll har jag barnvakten inne hos honom jag är så nojig att han skall dö i andnöd.. man läser ju sådana skräckhistorier i tidningar om sånt, huvva!
Har förresten lagt upp några bilder till på min lilla picasso. Han har målat en så snygg tavla på dagis med sitt kort bakom och här är det:
image276

image277
Han ser lite mallig ut över sin talang!
Nu ska jag kika vidare på trial ( motorcykelbalans grejs) som är sååå spännande, jo Ken jag är ironisk! Fast jag älskar dig mest i hela världen ändå. Nja nästan Lill-Wille ligger snäppet före!

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket mästerverk William gjort. Jag är riktigt stolt över mitt barnbarn. Vem han ska ha ärvt dom talangerna av? Han är en riktig gounge!!!
Kram, älskar er.

2008-03-03 @ 23:27:32
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0