Nu är det dags igen!

image340

Kära gulliga vänner lämna ett litet tassavtryck innan ni går så vet jag vilka ni är, jag blir ju så nedrans nyfiken.
Detta är inte tillängnat Åsa för jag vet att du inte kan lämna kommentarer!
Nu har jag förresten knåpat ihop ett mailsvar till dig. Jag är lite dålig på att kolla min mail.
Jag är så träningsugen i denna stund att de kan ni inte tro, tyvärr är det sent och mörkt. Kanske att jag går ut en liten stund ändå..
image338
Har varit hemma från jobbet både igår och idag för att mitt hjärta är sjukt. Han har feber och fick idag snuva med. Stackars litet knyte! Trots att han är sjuk är det ändå full gas här hemma. Kanske lite mer sagoläsning än vanligt.
Han är så glad och go. Idag har han dock varit lite stygg med lillShivan han har satt sin potta på hennes huvud, matat henne med sina tuttar och när matte försökte få i henne avmaskningstabletterna passade han på att hälla mjölk ur sin pipmugg i hennes mugg. Där hjälpte han faktist mig för Shivan var ju tvungen att svälja tabletten.
Tur att hon är snäll. Efter sina hyss går han på uppmaning tillbaka och kramar och pussar henne.
Denna lilla pojk är så otroligt busig att det slår alla rekord!
image339
Nu ska nattugglan smyga ut en stund och sedan ska jag sova till en film..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är ju så charmig..

2008-05-10 @ 13:55:00
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Jeanette

Hej mina kära! Har nästan bott på mitt jobb sedan jag började, men nu tar jag mig tid att skriva. Här kan man väl säga
att det är högsommar. I eftermiddag när jag kom hem från jobbet, cyklade vi ner till havet. Där badade dom för fullt. Men jag tycker nog att det är för kallt i vattnet ännu. Jobbar imorgon och tisdag med, sedan är jag ledig i två dagarobba till helgen igen. Vi har just varit ute och vattnat på gården. Rädisorna, persiljan, dillen, gul lök och gräslöken växer jätte mycket nu. Har satt frön. Fick av grannen blomknölar som jag plantera också. Syrenen har även den börjat blomma. Men ni har väl också bra väder.
Hur är det med farmors prins och febern, har han blivit bättre nu? Lill stackarn, hoppas han inte behöver trilla dit fler gånger nu. Hur är det annars med er?
Önskar att ni var här! Miljoner kramar, älskar er!!!!!!!!!!!

2008-05-11 @ 19:58:42
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0