Äntligen!

SEMESTER!
Det är helt underbart! Tur att det är bra väder för jag är egentligen inte så bra på det här med semester. Jag har ju stort hus och stor trädgård så jag tror nog att jag kan hålla mig sysselsatt ett bra tag. Känns som halva livet hamnat på efterkälken. Jag orkar inte riktigt med när jag jobbar. Nu finns det inga ursäkter...
Är lite besviken på min trädgård i år den är inte fin, mina liljor kommer inte upp som de ska och en del av mina fleråriga blommar ser ledsna ut. De kanske behöver lite TLC.
Idag har vi badat halva dagen och sedan hälsat på mormor och sedan morfar på borgargården. Sen när vi kom hem och satt och åt middag kom Irma och Åke förbi. De hade med sig en motorsåg till Wille, gissa om han är glad nu. Vi har varit ute ikväll och sågat ner några träd. William och Shiva gick i förväg och sedan kom Shiva och hämtade mig då började Wille vara nog så långt ute i skogen och hon  tyckte inte att det var helt okej. Nu sover dock min käraste gott i sin säng!
Tänk att han snart blir storebror och att vi får ett till litet pyre. Åh vad jag längtar tills jag får träffa denna lilla krabat och kramas och snusas och pussas...
Vill att det ska vara september NU!
Hoppas bara att Ken hinner hem och skjutsa mig när det är dags, har på känn att detta går fort. Sedan måste vi ju försöka placera ut William också innan vi åker och med lite otur är Ken i Koler när det är dags. Nåja jag får be pyret att lugna sig!
Nu ska jag slänga upp fötterna i soffan och dricka litervis med vatten!




Vi måste nog köpa en större pool som rymmer MYCKET vatten! Annars finns det risk att Wille tar Shivas bassäng. Hon har badat där hela dagen. Hon släpper ner tennisbollen i bassängen och sedan dyker hon och hämtar upp den. Mina små blötdjur!


Wille var väldigt sugen när pappa fick middag. När mamma sa gapa till pappa så gapade William med på sidan om.

Ha det gott!

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Semester är du verkligen värd! Jag hoppas nu att jag kan göra ett nästan lika bra arbete som du till hösten! ;) Jag ska då kämpa på!! :)

2009-07-02 @ 21:02:32
URL: http://kajsik.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet hur vi löser de där med William och BB. Jag skjutsar dig till BB och är med på förlossningen(jag kan hålla din hand och prata lugnt säga krystaaa!!)och Wille lämnar vi till min mamma. Tänk så himla enkelt! ;)

2009-07-03 @ 22:42:09
URL: http://jessica05.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0