Empty house!

Farfar och Heidi har åkt... snyft...
De har varit och hälsat på sen i fredags. Vi har ju varit rätt krassliga i familjen men lagom till deras besök tillfrisknade vi allihopa någorlunda. Det är bara jag som är lite snuvig än.
Ont skall med ont fördrivas!
Har tränat rätt mycket sen nyår för att försöka komma i någorlunda form igen, är så less på mig själv.
Har varit lite knepigt när jag varit sjuk men det gick. Tog lugna promenader. Annars har jag börjat med Tae boe, pilates och powerwalks med arm och magövningar.
I veckan testade jag mina skidor, har inte åkt skidor på minst 6 år. Dagen efter testade jag pappas gamla tegsnäsare det var en ny upplevelse. Hade tänkt köpa nya skidor för mina gamla glider åt alla håll men jag tyckte att det kändes lite dyrt nu det är så mycket utgifter under våren. Nästa år då ska jag investera.
Idag har Ken kört upp ett spår åt William och mig på gården så att vi kan åka skidor och fyrhjuling. Det var snällt!
Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta, jag låter bilderna göra det åt mig.

Första flygturen med pappa, det var skoj!

Världens goaste kusin Petra kom på besök!

William tjuvar kameran hela tiden och tar kort på diverse, här ska hans bilar tävla.

Jag låg och vilade under eftermiddagen och vaknade till. Nu mååste du ligga stilla lillebror annars kan jag inte krypa ner och mysa med dig! Goungar!!

Heidi och William ror till fiskeskär, som de har lekt i helgen. Tack Heidi!



Morgonmys på gamla landsvägen.

Nu är det gåstolsrally, slut på friden.

Mys, barnhunden min. Här om dagen hittade jag henne med Albin. Albin låg på mage och hon funderade varför han låg så, hon slickade och buffade i honom hon var så orolig. När det inte funkade kom hon och satte sig framför mig och blängde på mig.
Barnvakten min.

Nu blir det film.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Eran familj ger mej värme i hjärtat :) Ni är så goa! Och jag är så stolt över Shivan som verkligen slår hål på myten om att schäfrar äter barn ;) Jag hoppas dom nya små Dianastigarna blir lika fina som sin storasyster :) Stor kram till er alla från valplådan i Björkland

2010-03-07 @ 07:43:01
URL: http://www.dianastigens.se
Postat av: Anna

Tack vad du är snäll Åsa. Shivan är den bästa barnhund man kan få. Hon visar aldrig aggressivitet när hon tycker att någon leker för våldsamt med barnen eller att hon tycker att de är i fara går hon helt enkelt mellan och sätter sig eller ställer sig i vägen. Titt som tätt hittar jag henne på eget initiativ lekandes med Wille, mest är det kurragömma det tycker båda är roligast även om Shivan har en tendens att tjuvkika..

Vi ser fram emot fler bilder på bebisarna snart kommer vi och våldgästar dig!

Stor kram tillbaka från oss alla!

2010-03-07 @ 11:53:00
Postat av: Kajsa

Hej! Tänkte bara uppdatera dig på att jag faktiskt bloggar igen! :)

/K

2010-03-16 @ 20:33:52
URL: http://kajsik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0