Kenny är hemma!

Till sist kom han hem min kära.
Idag har vi besiktat bilen, nu gick det bättre det tyckte Shiva med för hon satt i bilen under tiden.
Vi har nästan frontalkrockat med en idiot på landsvägen.
VI kom och körde mot abborträsk just utanför 70 skyltarna då jag får se att en mötande bil ligger på fel sida om vägen. Jag höll ut allt jag kunde men ville inte väja av vägen för det var så ojämnt i diket. Hann tänka att det var bättre att det tog på min sida än på Williams. Det blev en kort hundpromenad för jag var skakis i benen.
Undra var han köpt sitt körkort? konsum kanske...
Idag har vi även besökt mormor som kämpar och tjorvar med sina tyger.
Vi har även varit på mammaträff hos Emelie, det var väldans trevligt.
Ikväll har vi städat och väntat....
Har uppdaterat fotoalbumet på den andra sidan.
http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/257322-80
William sabotören Lundqvists favoritsysselsättning..

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0