Snart är du hemma!!

Känns som det är en evighet sedan vi träffades fast det var i söndags.
Pratade med ärkeängeln Gabriel idag och han hade ont men som vanligt biter han ihop och ser framåt där av namnet.
Eventuellt skulle han få komma hem imorgon eller på lördag. Det känns helt ofattbart, jag vågar inte tro att det är sant!
Därav behövs ingen hundvakt under helgen.
Idag har vi fortsatt med fönsterputsning och övrig städning samma sak  blir det imorgon.
Vi har även hunnit med en promenad till storica och hämtat mitt paket. Det var en tävlingsbok. Den har legat där ett tag har helt glömt bort att jag skulle hämta den.
På vägen hem hände något kul..
Bakom mig hör jag klipperi klapperi klopp vänder mig om och där går Kenneth Eklund ( det var skorna som lät så)ni vet han med de fina mustasherna ( har ingen aning hur det stavas). Han går och studerar oss när han passerar och säger sedan eftertänksamt..
- Det här ekipaget ser ju ut som det tränats av Ceasar annat är det med min hund...
Jag hade flera kommentarer som jag kunnat säga där men jag löt bli log och kände hur stolt jag var över mina små vovvar.
Idag var det inte heller något skällande utanför affären.
William höll där emot låda inne på ica. Jag står i kön och helt plötsligt slägger han iväg ett pruttljud som bara han kan, tror ni att de tittade konstigt på mig?
Efter det fortsatte han med tigerljud och lite kalleanka..
Tror säkert att någon ringt en pling plong taxi åt mig redan.
Ikväll har vi pratat med systeryster hon lät helt färdig. Jobba inte ihjäl dig gumman! Det var så trevligt att pratas vid!
Har uppdaterat den andra sidan med gör om mig bilder..
www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Nu skall jag gå och ringa min man och sedan ska här tränas på gräsmattan och efter det skall det strykas tvätt!
Vi sparar det roligaste till sist...
257322-178
Att leva är att älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0