En ny dag gryr!

Imorgon, det ser jag fram emot. Då tar vi nya tag. Denna helgen har bara sprungit förbi. Har inte gjort en tredjedel av vad jag hade planerat. Mitt pepparkakshus är inte påbörjat, inte heller har jag bakat eller åkt till stan för att köpa de sista julklapparna. Det jag har gjort är att mysa och umgås med mina kära, skotta snö och pynta lite.
Julklapparna tar jag på onsdag och pepparkakshuset får vi väl se hur det blir med. Sedan har jag ju inte pyntat färdigt och jag hinner inte........ Jag får panik! Jag vill ha tre armar!!
Nåja min bättre hälft kan nog lugna mig det kan han  alltid.
Här är i alla fall bilder från helgen.

Här är från luciafirandet på dagis. Blev bara en bild för sedan tog batteriet slut men jag har filmat resten.

Mina fina tomtar, tomtemor till vänster fick jag av Heidi.





Jo nu kommer jag på det jag har ju klippt och badat Cleo också, det tog ju bara 3 timmar..

Nu ska jag gå och fortsätta min klagan någon annanstans!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fina bilder som alltid. Lillen är ju så söt vad han än har på sig. Världens goaste Tomtenisse!

Hos mig ringer telefonen glödhet från Ystad att jag ska jobba, orkar snart inte med. Jag ska jobba hela julhelgen + dagarna före och efter. Nu vill dom att jag ska jobba 14 dagar i sträck. Men jag har för första gången sagt ifrån. Min kropp vill liksom inte riktigt mer. Jag är ju inte pur ung längre.

Har idag plockat fram alla småtomtar, men lusten och glädjen finns inte, men jag gör det för Detlefs skull. Den stackarn sitter här ensam hela julen, så

lite tomtar måste han ju få ha och så har han ju lilla Misen.

Hoppas allt är okey med er, jag längtar efter er mer än vad jag kan uttrycka i ord.



Tusen, miljoner kramar, älskar er!!!





2008-12-17 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0