Hem ljuva hem!

 I alla fall om man får tro Shiva och Cleo. De tycker att semester är något helt överskattat. Inte får man följa med på djurparken och jaga getter, inte heller fick vi åka vattenrutchkana med husse.
Tacka vetja när matte börjar om att jobba igen!
Resterande del av familjen har dock haft ett par toppendagar i lycksele och sedan rönnlidbron och slutligen rismyrheden.
 I Lycksele har Wille haft superkul i barnens djurpark och kramat och hejat på getter, grisar, hästar och kor. Sedan har vi lyssnat på en säl som sjöng och åkt karuseller i lyckolandet. Lilleman åkte först en sväng med pappa  och sedan ett griståg alldeles själv. Han var så söt när han åkte tåg. Det enda som syntes var hans händer som höll fast sig och myssan på huvudet. Alldeles stilla satt han på golvet av tåget och åkte. Sedan har han ävet hoppat studsmatta med pappa. Allt finns på film Jeanette så du ska få se hur go han är.

I badparken var han också helt i extas. Det var så himla roligt bara synd att han frös så mycket.

På lördagen åkte vi vidare och stannade vid Rönnlidbron och campade över natten. En otrolig utsikt och helt myggfritt, hit ska vi fler gånger men då ska fiskespöt med.

Söndag överraskade vi Syster, Alex, Robin och Petra i Rismyrheden. Vi hade så himla mysigt med er och vi kommer fler gånger jag lovar.
Nu har vi varit hemma en dag och landat och dividerar vart vi ska nu. Tiden och vädret får utvisa vart det blir.
Ska även passa på att anmäla mig till inlandsylet nu när jag är hemma. Det är en tvådagars tävling i Sorsele i augusti. Har tänkt tävla lydnad båda dagarna och även en apell på lördagen. Vi har inte alla moment riktigt ännu i apellen men vill bara testa och se hur långt vi har kvar. Vi har tränat litegrann men bara något moment i stöten och inte på plan utan ute på stan och på campíngen och på parkeringsplatser så jag behöver nog testa att lägga ihop pusselbitarna för att se hur mycket som fattas oss.
Har problem med datorn men försöker lägga ut bilder på den andra sidan.
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Åsa om du är här och läser så längtar vi så in i bomben efter bilderna från kennellägret!

Tills vi hörs och syns.
Massor med kramar från oss.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så jätte fina bilder av er. Det blev plötsligen julafton när jag upptäckte att det var nytt på bloggen. Kul att ni haft en trevlig semester och inte bara regn och rusk. Här kommer tydligen sommarvärmen nu med mycket sol. Jag är ledig imorgon och Rickard också. Vi ska åka till ett havsbad och sola hela dagen . Det gäller att passa på så länge vädret är bra.

Jag har tittat på "allsång på Skansen", det tycker jag om. Men ibland är det skitartister.

Ha det nu så bra, längtar efter er. Miljoner kramar, älskar er!

2008-07-22 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0