Nu är det sommar nu ere sol nu ere hm hm i hagen..

Kanske,  bara kanske har vi kikat för mycket på alla vi barn i bullerbyn..
Idag har vi haft strålande sol halva dagen och andra halvan monsunregn.
Vi har även hunnit med att hälsa på morfar på borgargården. Han var trött och svamlig men verkar ganska nöjd ändå. Wille har undersökt hela bygget även hunnit med att följa Dagmar in på rummet. Sedan när vi sitter i allrummet ropar han högt och tydligt:
- Baja! Baja! Bajsa!
Dagmar utbrister:
- Hej hej!
Det var det hon trodde att han sa. Det var så svårt att hålla smilgroparna i schack.
Igår kväll fick jag ta till expert hjälp för att få bukt med gardinerna. hm det svider lite men tyvärr alldeles sant..


Det var inte bara jag som var förvånad över Kens färdigheter..

Ser ni Shivas blick!
Nu hänger de dock på plats i husvagnen.
Imorgon skall vi börja fylla husvagnen med proviant inför den stundande avresan.
 Lägger in några bilder från dagen de får tala för sig själva..


Nu ska jag sova!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ulla

Går det att få låna Ken ;)

Jag har lite grejor som ska sys. Ser att han är en hejare på symaskin.



2008-07-02 @ 22:57:08
URL: http://www.gottigottas.com
Postat av: Jeanette

Godmorgon. Men vad jag är stolt över min son, nu vet jag i alla fall vem som kan fixa fina gardiner. Bilderna är super fina. Hoppas att vi snart kan hämta er i Malmö när ni kommer med tåget.

Ska fara och jobba snart, men jag hör av mig.

Kram, älskar er!!!

2008-07-03 @ 06:36:27
Postat av: Anna

Det går alldeles utmärkt att låna honom så länge som du återställer honom i ursprungligt skick:)

Kul att du kikade förbi!

2008-07-03 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0