Lycka är att ha en egen Shiva!

image357
Det blev så tyst i stugan och ingen Wille hittade jag någonstans. Tillslut hittade jag honom, då hade han krypit in till Shiva och låg och halvsov och kramade henne.
image358
Mina sötnosar!
Shivan är fortfarande inte till salu men aningens billig idag efter att ha dragit omkull sin matte med en tom barnvagn för att en hund hoppat ut mot henne. Hunden i  fråga gör ofta det så jag var beredd men hade inte en charlie. Däremot hann jag ta hennes öra när hon hoppade ut, det tog rätt bra hon var ganska lugn efter det. Däremot tyckte nog den andra hundägaren säkert att jag var hård med henne. Jag kommer aldrig att gå förbi på den sidan mer..
Hon gör inget om inte den andra hunden gör något och den här hunden känner hon till så hon är redan beredd innan jag kommer dit. Huvudsaken är ju dock att William inte satt i vagnen. Hemska tanke!!
Lilleman var som en liten solstråle när jag hämtade honom däremot på lillica tog bensinen slut så vi köpte en banan och åt på hemvägen. När vi kom hem lagade vi rullader och nu mina vänner ska jag göra en tidig kväll imorgon bär det av till Luleå å jobbets vägnar. Ken ska också till Luleå imorgon på sjukhuset. Hoppas att det går bra.
Jag funderar och funderar hur jag skall göra med Shivas lydnad men tror att jag kommer att ta ett Lp1 innan jag går vidare, vill hinna med att träna in de andra momenten och vänja henne vid att tävla på annan ort även om platsliggningen är osäkrare än i tvåan.
Hon är ung ännu och vi har tid.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Anna, jag saknade dig igår. Jag gav Ken ett jätte bra förslag, mamma och pappa kan vara barnvakt till William och du, jag och Ken kan gå ut =) Bra va?

2008-06-01 @ 12:08:37
URL: http://jessica05.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0