Nostalgitripp!

Har ikväll förflyttat mig tillbaka i tiden till den tid när det bara var jag istället för vi..
crash and burn, dido och en massa andra gamla godingar har hjälpt mig på traven.
Ni vet hur man kan förflyttas i tiden av en låt man lyssnat på..
Jag vill inte tillbaka till den tiden eller jo kanske men inte för särskillt länge. Jag skulle sakna min plutt alldeles för mycket då. Han är ju mammas gullunge.
Förutom det har jag varit hos mamma och diskuterat stugförsäljning, krattat på gården och hälsat på FrankOve som kom förbi som hastigast. Har även hunnit med att diskutera med min kära fårskalle.. och nej det är inte Ken utan Cleo.
Hon har så stor tomt nu mer..
Har även försökt kurera mig mot min förkylning men utan att lyckas.
Nu ska jag hoppa i sängen och pussa på Ken. Eller nej han får ingen puss för han retas med mig.
Kanske imorgon..
image347
Annas hjärta och retstickan. Retstickan till vänster..

Hoppas hoppas att lilla vännen sover i natt helst en hel natt det skulle vara så underbart.. Han har nattsuddat två nätter i rad nu.

Natti natti kanske

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, det är alltid så kul att läsa i bloggen.
Hur är det med er? Är det full fart på farmors lillplutt? Jag saknar er sååå!!!

2008-05-15 @ 16:00:43
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0