Stoppa tiden.... Det går för fort.. jag hinner inte med...

Så känns det idag. Min underbara son bara växer och växer och surrar värre än en politiker. Snart tar han studenten och flyttar ifrån mig.

Min lilla prins.
Lillen kan nu säga en massa saker men det roligaste är att han benämner sig själv med surrkuse och pekar på näsan!
Vissa saker är väldigt klara och lätta att förstå medans andra är lite lurigare.
I torsdags var lillen och Ken hos fotografen, var och kikade på bilderna igår. Hon tog bland annat en bild när han är naken och ligger på magen på en fäll och tittar uppåt framåt som en ängel i svart vitt. Den är så underbar att jag fick kämpa för att inte tårarna skulle börja rinna nerför kinden.
Igår var vi och mormor på kalas i Deppis. Alex fyller 20 år!
Idag har vi varit på skoterns dag. Detta var bättre än julafton!
Lillen kastade sig från skoter till skoter och hann även med att rida på imör. Han satt tyst och snällt med ett fastklistrat leende på läpparna och ett krampaktigt tag om mammas hand. På slutet fick jag honom att börja prata igen. Då kunde han säga imör, iza,åna och bajsa. Vilka det var får ni lista ut själva.

Visst fyndade jag en snygg skoterjacka för 500 spänn?
Har kostat  typ 2500:-
Hade tänkt att vi skulle unna oss något gott till middag idag och åka ut och äta någonstans sedan ska vi pröva igen att våldgästa Nelson. Han har ju fyllt två år och måste ju få sitt paket som vi har köpt.

Kan du leka med mig! Shiva lägger leksakerna i knät på en eller på bordet.

Vet att det har varit lite uppdateringar om hundarna. De lever och mår bra. Shiva och jag går spår nästan varje dag på jobbet. Vi har lagt om taktiken nu. Har lagt spår på A- frakts parkering och placerat ut lite föremål. Hon tycker att det är jätteroligt. Jag märker stor skillnad på henne nu när jag spårar. Hon är lite velig som hon var tidigare i skogen på parkeringen där det är asfaltsgrus men hon spårar hyffsat. Om det då kommer sträckor på gräs eller i skog går hon så klockrent att jag blir alldeles varm i mammahjärtat. Det är ju inte så konstigt för det är ju så lätt i jämförelse med asfaltsgruset.
Har inte tränat så mycket lydnad, kör lite före under och efter spåret men bara lite linförighet och kontakt.
Vi semestrar träningen lite, vi kör på spår tills snön kommer.



Nu ska jag gå och se vad mina pojkar gör!

Jag hittade dem!!
Kram kram från oss till er.
Har lagt ut lite bilder på den andra sidan med.
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0